וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדריות בנות 10: תושב לוד חשוד בהפעלת ילדות לסחר בסמים

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:43

המשטרה פשטה על מתחם בשכונת הרכבת בעיר, אחרי שהילדות נצפו מחביאות סמים. תושב העיר נעצר בחשד להפעלתן. היום הפגינו מאות מתושבי לוד בירושלים במחאה על גל האלימות בעיר ודרשו מהממשלה משאבים נוספים

בווידאו: המשטרה חשפה תחנת סמים בפעילות יזומה בשכונת הרכבת בלוד/דוברות המשטרה

המשטרה עצרה בסוף השבוע תושב לוד בחשד שהפעיל תחנת סמים בשכונת הרכבת, תוך שהוא משתמש בבלדריות בנות עשר.

לפי המשטרה, שוטרי תחנת לוד, לוחמי יס"מ ויחידת כלבי מחוז המרכז ערכו בסוף השבוע פעילות מבצעית בעיר נגד סחר סמים של גורמים פליליים ואחרים. השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במתחם בשכונת הרכבת בעיר וחשפו תחנת סמים בה נמצאו סמים מסוג קוקאין, הרואין, קריסטל ודוסה במשקל של מאות גרמים, כשבמקום נצפו קטינות בנות עשר המשמשות לפי החשד כשליחות שהן מחביאות את הסמים עם הגעת המשטרה למקום.

השוטרים עצרו לחקירה את תושב המקום בשנות השלושים לחייו בחשד למעשה ובתום חקירתו נעצר. מעצרו הוארך עד מחר.

המשטרה חשפה תחנת סמים בפעילות יזומה בשכונת הרכבת בלוד
19.02.23. דוברות משטרת ישראל
המשטרה חשפה תחנת סמים בפעילות יזומה בשכונת הרכבת בלוד 19.02.23/דוברות משטרת ישראל

היום הפגינו תושבים ועובדי עירייה מלוד מחוץ לישיבת הממשלה בירושלים, במחאה על גל האלימות בעיר שגבה את חייהם של חמישה בני אדם בעשרת הימים האחרונים.

"די, הגיע הזמן שייקחו את לוד ברצינות, באנו לירושלים להשמיע קול זעקה - כי הבעיה של לוד היום, תהיה הבעיה של תל אביב, ראשון לציון, טבריה ובאר שבע מחר", אמר ראש עיריית לוד, יאיר רביבו. הוא דורש מהממשלה לקדם בדחיפות את חקיקת רפורמת המשילות ולפרוס 500 שוטרים בעיר באופן קבוע. בנוסף לכך, הוא דורש להעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללהב 433, ליחב"ל, ולשב"כ לצד החלטת ממשלה לחיזוק העיר ותושביה.

כאות הזדהות עם ההפגנה, בניין עיריית לוד נשאר סגור הבוקר ולא יינתן שירות במשרדיו. "הפעם לא נעצור במחאה עד שהממשלה תסייע לנו. המחאה היא ההתחלה, אם נצטרך נשבית את התחבורה בלב ישראל", אמר ראש העיר. "לראשונה, זוהי מחאה משותפת של כלל האוכלוסיות בלוד - יהודים וערבים יחדיו. אני סומך על ראש הממשלה ושריו שישמעו את זעקתנו ויושיטו יד להחזיר את תחושת הבטחון ללוד".

ג'מאל אבו סיאם, חבר מועצת העיר לוד, אמר "בשתי מילים? נמאס לנו. כמעט בכל סוף שבוע יש אירוע רצח אחר בעיר. אנחנו בסך הכול רוצים לדאוג לתושבים שלנו שיחיו בשלום ומרגישים שאף אחד לא זוכר אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully