וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו אחרי האזהרות מארה"ב: "ישראל תישאר דמוקרטיה חזקה"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 12:08

ראש הממשלה אמר בפתח ישיבת הממשלה כי הוא רוצה "להרגיע את ידידנו", על רקע החשש בוושינגטון מפני המהפכה המשפטית. "לא תהיה מלחמת אחים, צריך להפסיק לדבר על דם ברחובות"

בווידאו: נתניהו רומז לארה"ב: "אני מרגיע את ידידינו - היינו ונישאר דמוקרטיה"/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) כי ישראל "תישאר דמוקרטיה", זאת על רקע ההתבטאויות בארצות הברית ביחס למהפכה המשפטית. "אני מרגיע את ידידינו. ישראל הייתה ותישאר דמוקרטיה חזקה ותוססת ועצמאית", אמר נתניהו בפתח דבריו בישיבת הממשלה, אחרי שאתמול פורסם כי שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, אמר כי ממשל ביידן יעץ לנתניהו "לשים ברקס" בקידום השינויים במערכת המשפט.

נתניהו הוסיף כי "שמעתי את דבריו של נסראללה שדיבר על ההפגנות נגד הממשלה ואמר בסיפוק: מלחמת אזרחים בישראל מתקרבת. אני אומר לנסראללה: אל תבנה על מלחמת אחים. זה לא יקרה. זה לא יקרה משום שאנחנו באמת אחים. מה שנסראללה לא מבין הוא שאנחנו חיים בדמוקרטיה. יש חילוקי דעות, ויכוחים וכשצריך יש הכרעות. אנחנו תמיד זוכרים שנלחמנו שכם אל שכם כדי לבנות את ארצנו. אני שמח לאכזב את אויבינו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 5 בפברואר 2023. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 5 בפברואר 2023/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

לדבריו, "דווקא על רקע הציפיות של אויבינו על חורבן, צריך להפסיק לדבר על דם ברחובות, להוריד את גובה הלהבות, צריך להרגיע את הרוחות. זו הקריאה הברורה שאני קורא מכאן ואני מצפה מכל מנהיגי הציבור לנהוג כך". נתניהו אף אישר כי איראן אחראית לתקיפת מכלית נפט במפרץ הפרסי בשבוע שעבר. בסוף השבוע דווח כי ספינה שבבעלות חברה של איש העסקים איל עופר הותקפה על ידי מל"טים מתאבדים, ונגרם לה נזק קל.

במקביל, נתניהו הודיע על הקמת צוות חדש לטיפול בהסתה לטרור ברשתות החברתיות על רקע רצף הפיגועים האחרונים. בראש הצוות יעמוד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully