וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסאות מוזיקליים בשב"ס: ברגותי יקבל את תאו של עמיר

2.3.2003 / 10:20

סבב החלפת תאי הכלא החל בשבוע שעבר: שחרורו של גרגורי לרנר פינה מקום בכלא "איילון" ליגאל עמיר; עכשיו אמור מרוואן ברגותי, ראש התנזים, לעבור לתא המאובטח שהתפנה

ראש התנזים, מרוואן ברגותי, מועמד לרשת את תאו של יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, שעבר בשבוע שעבר לכלא אחר.
המידע, המתפרסם הבוקר ב"מעריב", חושף את המשך ה"כיסאות המוזיקליים" בשירות בתי הסוהר.

ברגותי, השוהה בכלא "אוהלי קידר" תחת אבטחה כבדה, נחשב לאסיר המסוכן במדינה. באחרונה קיבלו בשירות בתי הסוהר מידע על כוונה להחדיר לתאו טלפונים סלולריים כדי שיוכל לנהל את ארגון הטרור מהכלא ולחלק פקודות לביצוע פיגועים במדינת ישראל. עקב כך, החלו בשירות לחפש לו תא חלופי - מאובטח יותר.

בשבוע שעבר נמצא הפיתרון: האסיר גרגורי לרנר סיים לרצות את מאסרו ופינה את תאו שבכלא איילון ליגאל עמיר. כך, נותר תאו "המקורי" של עמיר פנוי לקליטתו של אסיר חדש. התא, שהוקם מיד לאחר מעצרו כחשוד ברצח רבין, מכיל מקלחת וחצר גדולה, וגודלו הוא שלושה על ארבעה מטרים. שתי מצלמות מתעדות את האסיר השוהה בו 24 שעות ביממה, כדי למנוע בריחה או התאבדות.

"שמו של ברגותי עלה כמועמד להיכנס לתא, בו יהיה לנו קל יותר לפקח אחר תנועותיו ולמנוע ממנו ליצור קשר עם גורמים בארגונו", סיפר בכיר בשירות בתי הסוהר.

במידה ויוחלט על העברתו של ברגותי לתא שפינה עמיר, הרי שהדבר ייעשה בשעות הלילה, תחת שמירה כבדה ביותר, כדי למנוע מארגוני טרור לסיע לו לברוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully