וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ישראל וסעודיה שוחחו על פיתוח קשרי צבא ומודיעין - בשל החשש מאיראן

עודכן לאחרונה: 18.2.2023 / 1:50

השיחות בין שתי המדינות מובלות לפי הדיווחים על ידי ארצות הברית, וככל הנראה פגישה נוספת צפויה להתקיים בפראג לאחר וועדת מינכן. "ישבתן של מדינות אלה באותו שולחן עם ישראל הוא אינטרס של יציבות וביטחון באזור", מסרה סגנית שר ההגנה לענייני מזרח התיכון של ארה"ב

בוודיאו: ביידן המריא מסעודיה וסיים את ביקורו במזרח התיכון/צילום: רויטרס

ממשלת ישראל קיימה עם סעודיה שיחות על פיתוח קשרים צבאיים ומודיעיניים אדוקים יותר לאור החששות הגוברים מאיראן. כך דווח הערב (שישי) בסוכנות החדשות בלומברג. לפי הדיווח, השיחות מובלות על ידי ממשל ארצות הברית. עוד טענו, שפגישה נוספת צפויה להתקיים בפראג לאחר ועידת מינכן. "ישבתן של מדינות אלה באותו שולחן עם ישראל הוא אינטרס של יציבות וביטחון באזור", אמרה השבוע סגנית שר ההגנה לענייני מזרח התיכון של ארצות הברית.

באוקטובר האחרון, התקיים ביקור פומבי ראשון של גורם ישראלי עסקי בסעודיה, כשיו"ר בנק לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא, השתתף בוועידה בינלאומית של כנס מכון יזמויות העתיד, בריאד בירת המדינה. הוא הוזמן באופן אישי על ידי המארגנים ודיבר בפאנל במליאת הוועידה בנושא "התאמת סקטור הבנקאות וההשקעות לעולם של כלכלה חסינה". ביקורו ההיסטורי היה לצעד נוסף בהידוק הקשרים הכלכליים עם מדינות המפרץ ומרוקו בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully