וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדרה נסעה מעכו לסייע לקשיש ונהרגה בתחנת הרכבת בת"א

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 19:30

קוטחין, בת 42, נסעה הבוקר לסייע לידיד של המשפחה ברמת גן אותו נהגה לבקר, אך באופן טרגי סבלה מאירוע רפואי ונפלה לפסי הרכבת. אמה נדיה סיפרה בכאב: "היא עזרה לכולם בעיקר לקשישים. הייתה מבקרת אותו כל שבועיים. היא חשה לא בטוב לאחרונה, בסוף היא נסעה לעזור ומתה"

בווידאו:תיעוד התאונה בין שלושה כלי רכב ביקנעם/שימוש לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

האישה שנהרגה הבוקר (חמישי) מפגיעת רכבת בתחנת סבידור בתל אביב היא אלכסנדרה קוטחין, בת 42 מעכו. קוטחין הותירה אחריה אם, אח וילדים: בן 20 המתגורר בנהריה ומשרת כחייל בחיל האוויר ובת 18 המתגוררת באוקראינה עם דודתה.

קוטחין עלתה לישראל לפני כ-16 שנה מהעיר זפרוז'יה שבדרום-מזרח אוקראינה. היא התגוררה במשך שנים ארוכות ברמת גן, ועבדה כמאבטחת במגדל משרדים. לפני כשנה עברה להתגורר עם אמא שלה בעכו, כשחלתה האם בת ה-64. קוטחין סעדה אותה ובמקביל עבדה כמטפלת סיעודית לקשישים. "היא היתה הכי קרובה אלי בעולם", התייפחה האם נדיה כשסיפרה הבוקר לוואלה! על האבידה הגדולה, "דאגה לי תמיד בכל דבר. גם כשהיתה גרה במרכז היתה מגיעה כל שבוע, מתקשרת לעיתים קרובות ושואלת מה אני צריכה".

סשה (אלכסנדרה) קוטחין. באדיבות המשפחה
סשה (אלכסנדרה) קוטחין/באדיבות המשפחה

האם הוסיפה, "כזו היא היתה, תמיד עזרה לכולם, לבני משפחה וחברים. בעיקר לקשישים. אם היו צריכים כסף, עזרה גם בזה. גם הבוקר בעצם נסעה לידיד קשיש של המשפחה שגר ברמת גן. היתה נוסעת אליו כל שבועיים לראות שהוא בסדר. היא קמה מוקדם, אפילו לא העירה אותי. נסעה לשם, היתה אצלו כעשרים דקות ויצאה בדרכה בחזרה הביתה ואז זה קרה. אני לא יודעת בדיוק מה אבל אמרו לי ששמעו שאמרו שהיה לה פרכוס ואז נפלה. לא יודעת למה לא עזרו לה".

עוד בוואלה!

אישה נהרגה מפגיעת רכבת בתל אביב: "איבדה את ההכרה ונפלה למסילה"

לכתבה המלאה
סשה (אלכסנדרה) קוטחין. באדיבות המשפחה
סשה (אלכסנדרה) קוטחין/באדיבות המשפחה
תחנת סבידור מרכז. 22 ביוני 2020. ראובן קסטרו
תחנת סבידור מרכז. 22 ביוני 2020/ראובן קסטרו

האם מכה על חטא. "אמרתי לה שהיא לא צריכה לנסוע. בשבועיים האחרונים חשה בכאבי שרירים וחולשה והיו לה סחרחורות. שלחתי אותה לקופת חולים שתיבדק כי כבר דאגתי. אתמול היא עשתה בדיקת דם. הייתי צריכה להכריח אותה להישאר בבית אבל היא היתה כזו, היתה חייבת לראות שהוא בסדר. היא אמרה שתחזור מוקדם כי רצתה גם לנקות את הבית. נסעה לעזור לקשיש ובסוף היא מתה".

"היא היתה קרן שמש. לכולם תמיד היתה עוזרת. היתה יפה כל כך", תיארה האם את בתה, "אהבה את החיים. בשבוע שעבר נסעה לטיול לחרמון. למדה מניקור. היו לה שאיפות ללמוד עוד. אבל לחיים תמיד היו תכניות אחרות בשבילה. אני חליתי והיא הקדישה את החיים שלה לעזור לי".

טרם נקבע מועד להלוויה. האם אף לא יודעת היכן נמצאת הגופה ומתי תשוחרר לקבורה. במחלקת הרווחה של עיריית עכו, בעירייה בכלל ובתחנת המשטרה של עכו למדו על המקרה מפניית וואלה!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully