וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על המהפכה המשפטית: לוחמי מלחמת יום כיפור לקחו טנק מאתר הנצחה היסטורי

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 18:05

עם קבלת הדיווח על היעלמותו מאתר ההנצחה תל סאקי, פתחה המשטרה בסריקות - בתומן אותר על גרר באיזור כשהוא מובל על ידי הלוחמים לשעבר, שעטו אותו ביריעת ענק של מגילת העצמאות. "איבדנו חברים ונפגענו בגופנו, יוצאים שוב להיאבק", נמסר מטעמם. המארגנים נעצרו

בווידאו: במחאה על המהפכה המשפטית: לוחמי מלחמת יום כיפור לקחו טנק מאתר הנצחה היסטורי/לוחמי כיפור

לוחמי שריון ממלחמת יום הכיפורים לקחו היום (חמישי) טנק שנמצא באתר ההיסטוריה תל סאקי שבגולן, במחאה על המהפכה המשפטית. "איבדנו חברים ונפגענו בגופנו במלחמות, יוצאים שוב להיאבק ולהגן על עצמאותו של עם ישראל", נמסר מטעם המארגנים. מארגן המחאה ונהג הגרר שהוביל את הטנק נעצרו.

עם קבלת הדיווח על היעלמותו של הטנק, פתחה המשטרה בסריקות באיזור. בתומן, הוא אותר על גרר סמוך לקיבוץ גדות כשעל דפנתו כתובה המילה "דמוקרטיה", והוא מכוסה ביריעת ענק של מגילת העצמאות - על גבה החלו לחתום הלוחמים לשעבר חתימות תמיכה.

מסע ההצדעה של גיבורי חיל השריון ממלחמת יום הכיפורים הנושאים עימם טנק ישן מתל סאקי, 16 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
נלקח מאתר הנצחה כאקט מחאתי/דוברות משטרת ישראל

"אנו שגדלנו וחונכנו על ברכיה ולאורה של מגילת העצמאות וערכיה, שאיבדנו חברים ונפגענו בגופנו ובנפשנו במלחמות ישראל, יוצאים שוב להיאבק ולהגן על חירותו, עצמאותו וערכיו של עם ישראל על פי מגילת העצמאות", נמסר מטעם המארגנים. "מגילת העצמאות מאוימת, מגילת העצמאות בסכנה קיומית", הוסיפו. "אנו קמים היום בתחושת דחיפות ויוצאים בקריאה לכל אחת ואחד מאיתנו, אזרחי המדינה באשר הם, החשים כי מצויים הם כיום במצב חירום, הצטרפו אלינו - זעקי ארץ אהובה ואימרי די להרס ולחורבן המכרסמים בתשתית קיומנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסע ההצדעה של גיבורי חיל השריון ממלחמת יום הכיפורים הנושאים עימם טנק ישן מתל סאקי, 16 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
"יוצאים שוב להיאבק ולהגן על חירותו של עם ישראל"/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה את המסע באיזור משמר הירדן, לאחר שחצה הטנק את גשר בנות יעקב על גבי מוביל טנקים. תושבים רבים מהאיזור הביעו את תמיכתם במחאה כשהגיעו למקום, חתמו על המגילה ונשאו נאומים על אהבת הארץ יחד עם הלוחמים לשעבר.

המשטרה ממשיכה לעכב את מסע הטנק שהיה בדרכו אל קיבוץ דגניה א', שם תוכננה להיות מוחתמת מגילת העצמאות שעל גבו על ידי תומכים נוספים מהאיזור.

מסע ההצדעה של גיבורי חיל השריון ממלחמת יום הכיפורים הנושאים עימם טנק ישן מתל סאקי, 16 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
בדרכו לדגניה א'/דוברות משטרת ישראל
מסע ההצדעה של גיבורי חיל השריון ממלחמת יום הכיפורים הנושאים עימם טנק ישן מתל סאקי, 16 בפברואר 2023. לוחמי כיפור, אתר רשמי
"תוצאה ישירה של ההסתה של אהרון ברק"/אתר רשמי, לוחמי כיפור

''המשטרה חייבת לפעול באופן מיידי ולהגיש כתבי אישום נגד מי שגנב ציוד צבאי", נמסר מטעם מתן פלג יו''ר תנועת אם תרצו. "גניבת הטנק הינה תוצאה ישירה של ההסתה של אהרון ברק שהמשיל את הרפורמה המשפטית למהפכה של טנקים. ההקצנה של מתנגדי הרפורמה, לאחר שהשבוע ניסו לפרוץ את הגדרות לכיוון הכנסת - הופכת להיות סכנה לעתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. על מובילי המחאה האחריות לקרוא להרגעת הרוחות לפני שהמפגינים יעברו לאלימות פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully