וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: התאכזב מהביקורת בעיתון - ומרח צואת כלב על המבקרת

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 17:59

התקרית אירעה בשבת, לאחר שמבקרת אמנות של העיתון "פרנקפורטר אלגמנייה" כתבה ביקורת שלילית על המופע החדש של הכוראוגרף הראשי של האופרה הממלכתית של הנובר, מרקו גקה

הכוראוגרף הראשי של האופרה הממלכתית של הנובר מרח על פניה של מבקרת תרבות צואה של כלב, לאחר שפירסמה ביקורת שלילית על המופע האחרון שלו, כך דווח בעיתון " פרנקפורטר אלגמיינה צייטונג" (FAZ).

ויבקה הוסטר, מבקרת ריקוד בעיתון, הגיעה בשבת לבכורה של הבלט "Glaube - Liebe - Hoffnung (אמונה - אהבה - תקווה)" באופרה. בהפסקה, מרקו גקה, אחד מהכוראוגרפים של ההפקה, התעמת עם הוסטר באולם הכניסה של האופרה שהיה מלא באנשים ומרח על פניה צואת כלב.

גקה איים להחרים את הוסטר ולאסור את כניסתה לאולם לפני שלקח שקית מלאה ומרח את תוכנה על המבקרת, דיווח אתמול FAZ. התקרית אירעה לאחר שהוסטר כתבה ביקורת שלילית על המופע החדש של גקה "In the Dutch Mountains", שפורסמה בעיתון בשבת. בביקורת, היא כתבה כי הצפייה במופע היתה "מעבר בין טירוף לשעמום".

ויבקה הוסטר, מבקרת אמנות בפרנקפורטר אלגמנייה. טוויטר, צילום מסך
מבקרת ריקוד. ויבקה הוסטר/צילום מסך, טוויטר

האופרה של הנובר התנצלה על התקרית ואמרה היום כי גקה הושעה לאלתר מתפקידו ונאסרה עליו הכניסה לאופרה. "מדובר לא רק על העתיד של גקה, אלא גם על העתיד של 30 רקדנים", נמסר מהאופרה. "להנהלת האופרה יש אחריות לדאוג לכל אחד מהלהקה".

על פי הדיווח בעיתון, נפתחה חקירת משטרה לגבי התקרית. "התקרית המשפילה הזאת היא לא רק פגיעה פיזית, אלא גם ניסיון לאיים על חופש הביטוי והאמנות", נכתב בעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully