וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך פעילות מסתערבים בשכם: נעצרו המחבלים שרצחו את לוחם סיירת גבעתי עידו ברוך

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 7:47

הפעילות התקיימה בהשתתפות יחידת המסתערבים של דובדבן, במהלכה נעצרו בין היתר שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך לשבי שומרון לפני כחצי שנה - בו נרצח ברוך לאחר שנורה מרכב חולף. זאת, בתום חודשים ארוכים בהם מתקיים מאמץ לאיתורם - ולאחר שהשניים שהו בדירת מסתור

אמו של החייל עידו ברוך ספדה לו: נמשיך להיות משפחה מיוחדת/צילום: ניב אהרונסון

יחידת המסתערבים של דובדבן, סיירת גולני, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה (שני) בשכם את עובכאמל גורי ואסאמה טוויל, שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בו נרצח לוחם סיירת גבעתי עידו ברוך לפני כחצי שנה. זאת, בתום חודשים ארוכים בהם מתקיים מאמץ לאיתורם, ולאחר שהשניים שהו בדירת מסתור בעיר. בנוסף, נעצרו שלושה מבוקשים נוספים.

עינב בן ברוך, אמו של עידו, בירכה את מעצר המחבלים. "לרגע לא היה לנו ספק שצה"ל יבצע מעצר ויתפוס אותם, גם אם זה לוקח זמן", מסרה לוואלה!. "זוהי סגירת מעגל עבורנו, זה אמנם לא מנחם כי אין מה שינחם אותנו על האובדן העצום הזה אבל זה מרגיש שנעשה צדק".

במהלך הפעילות התקיימו חילופי אש בין המבוקשים לכוחות, כתוצאה מהם נפצעו שניים מהמבוקשים. עוד נמסר כי נשקים מסוג M-16 נמצאו במקום והוחרמו, לאחר שעל פי החשד היו שייכים למחבלים ושימשו אותם.

לוחם סיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל הוא הלוחם שנפל לאחר שנפגע בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומר 11 באוקטובר 2022. דובר צה"ל, אתר רשמי
עידו ברוך/אתר רשמי, דובר צה"ל

הפיגוע התרחש לפני כחצי שנה סמוך לשבי שומרון, במהלכו ביצעו המחבלים ירי חולף ממכונית לעבר כוח צה"ל שאבטח צעדה לציון 55 שנים לשחרור השומרון. כתוצאה מהירי, נפצע ומת מפצעיו החייל עידו ברוך.

כלל המבוקשים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

  • עוד באותו נושא:
  • מעצר
  • שכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully