וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: עצרנו את האחראים לתקיפה באיספהאן, "שכירי חרב ישראליים" היו מעורבים

10.2.2023 / 16:40

התקשורת הרשמית במדינה דיווחה כי הרשויות "הוכיחו" את הקשר של "שכירי חרב ישראליים" בתקיפה שאירעה החודש, שלפי דיווחים שונים כוונה נגד אמצעי לחימה מתקדמים שיוצרו במקום. טהראן האשימה את ישראל והבטיחה נקמה

באיראן מפרסמים את הנזקים אחרי התקיפה שיוחסה לישראל/רויטרס

כוחות הביטחון של איראן עצרו את "האחראים המרכזיים" למתקפת הרחפנים על המתקן הצבאי בעיר איספהאן - כך דיווחה היום (שישי) התקשורת הרשמית במדינה, שלפיה "שכירי חרב ישראלים" היו מעורבים בתקיפה שאירעה בסוף ינואר.

"האחראים המרכזיים לניסיון הלא מוצלח הזה לחבל במרכז תעשייתי של משרד ההגנה באיספהאן זוהו ונעצרו", דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית אירנ"א. "נכון לעכשיו, הוכחה המעורבות של שכירי חרב של המשטר הציוני בפעולה הזו". "מתוך החקירות המתמשכות של הנאשמים שנמצאים במעצר, יפורסם בעת הצורך מידע נוסף", נמסרה הצהרה מטעם שירותי הביטחון של איראן.

טהראן הבטיחה לנקום בישראל על התקיפה, האחרונה בשורת פעולות חבלה במתקנים רגישים באיראן המיוחסות לישראל. זאת במקביל למתיחות בין איראן לבין המערב על תכנית הגרעין שלה, תמיכתה במלחמה של רוסיה באוקראינה באמצעות אספקת מל"טים מתאבדים והדיכוי האלים של מחאות החיג'אב.

באיספהאן שוכנים כמה אתרים רגישים נוספים, כולל מתקן העשרת האורניום בנתנז, שסבל אף הוא מכמה פעולות חבלה בשנים האחרונות שיוחסו למוסד. ישראל מבהירה כי היא תפעל בכל דרך אפשרית כדי למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני ואמצעי לחימה מתקדמים אחרים, אך היא נמנעת לרוב מלהגיב על פעולות ספציפיות.

ביולי, איראן אמרה כי היא עצרה תא חבלה כורדי שעבד עבור ישראל ותכנן לפוצץ מתקן ביטחוני "רגיש" באיספהאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully