וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכי פצע מתאמן בפארק - בעליו ייכנס לכלא וישלם יותר מ-350 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 11:06

הואנג, תושב העיר טאינאן שבטייוואן, לקח את שתי ציפוריו לטיול בפארק - שהשתבש כשאחת מהן התיישבה על כתפיו של אדם שהתאמן בפארק וגרמה לפציעתו. הקורבן תבע את בעלי התוכי, ובית המשפט גזר עליו חודשיים מאסר וקנס של כ-3 מיליון דולר טיוואני

תוכי מקאו ארגמני. רויטרס
בעליו ייכלא לחודשיים. מקאו/רויטרס

גבר טייוואני נידון לחודשיים מאסר ותשלום קנס של כ-3 מיליון דולר טיוואני, ששווים כ-350 אלף שקלים, לאחר שהתוכי שלו גרם לנפילה של עובר אורח ולפציעתו.

על פי הדיווחים, התקרית התרחשה כשהמואשם, הואנג, לקח את שתי ציפורי המחמד שלו, תוכים מסוג מקאו, לטיול בפארק המקומי בטאינאן, בו אנשים נוהגים לעתים קרובות להתאמן. על פי החשד, אחת הציפורים נחתה על גבו של מתאמן בפארק, גבר בשם ד"ר לין, במהלך הריצה, והחלה לנפנף בכנפיים במרץ, הפחידה את האיש וגרמה לו ליפול. הנפילה גרמה ללין לפרוק את מפרק הירך ולשבר באגן, שהצריכו אשפוז ותקופת החלמה ארוכה. בסופו של דבר הוא תבע את בעל התוכי.

לין אמר לבית המשפט המחוזי בטאינאן שהוא בילה שבוע בבית החולים בעקבות המקרה ולא עבד יותר מחצי שנה. כמנתח פלסטי, הוא היה צריך לבלות זמן רב על רגליו במהלך הניתוחים, והפציעות גרמו לו להפסדים כספיים חמורים. "עכשיו הוא יכול ללכת, אבל אם הוא עומד לתקופות ארוכות, עדיין יש לו חוסר תחושה ברגליים", אמר עורך דינו של הקורבן.

לאחר שמיעת הטיעונים, בית המשפט קבע שנפילתו של ד"ר לין נגרמה בשל רשלנותו של הואנג. בעקבות גודלו - 40 ס"מ גובה ומוטת כנפיים של 60 ס"מ - המקאו נחשבת לחיה גדולה, ולכן הבעלים היה צריך לנקוט באמצעי זהירות. בעל הציפור מתכנן לערער על ההחלטה, מכיוון שהוא רואה את הפיצוי כ"גבוה מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully