וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב גבעתיים הורשע בהטרדה מינית של שרה נתניהו - ויפצה אותה ב-800 שקל

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 13:40

בועז דרורי, בן 56, הודה במסגרת הסדר טיעון שפרסם ציוץ שביזה את רעיית ראש הממשלה, ובית המשפט גזר עליו גם חודשיים מאסר על תנאי. השופט התחשב במצבו האישי והכלכלי, וכן בעובדה שהדברים לא נאמרו ישירות מולה

בווידאו: בנימין ושרה נתניהו מעידים במשפט של דוד שמרון/צילום: שמואל בוכריס

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את בועז דרורי, בן 56 מגבעתיים, שהודה במסגרת הסדר טיעון בהטרדה מינית של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו על גבי פוסט שפרסם בטוויטר. השופט ירון גת גזר על דרורי חודשיים מאסר על תנאי וכן פיצוי בסך 800 שקל לנתניהו, תוך שהוא מתחשב במצבו האישי והכלכלי ובעובדה שהדברים לא נאמרו ישירות מולה.

דרורי הודה והורשע בכך שבמהלך חודש מרץ 2019 הוא פרסם בחשבון הטוויטר שניהל תחת הכינוי "drori boaz", שאחריו עקבו כאלף גולשים, ציוץ שבו כתב: "אני כל כך פטריוט עד שמרגיש חובה לאומית להעמיד את שרה נתניהו על ... ואז בעוצמה יהודית ובנחישות ציונית ... מאחור".

הפרקליטות טענה בשלב הטיעונים לעונש כי "אין להקל ראש במעשים המיוחסים לנאשם. הנאשם בחר להתייחס בפלטפורמה על מנת להפנות למתלוננת ביטוי מבזה ומשפיל ביחס למיניותה. הפרסום האמור פורסם ברבים. במציאות של ימינו מתאפיינת נגישות לפלטפורמות ואל לנו כחברה להסכים לביטוים פוגעניים בפלטפורמות אלו".

שרה נתניהו במשפט של דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
עודכנה על ידי הסדר הטיעון. שרה נתניהו/ראובן קסטרו

הסנגור הצהיר כי דרורי מצטער שהדברים נכתבו באופן שבו נכתבו, וכי החליט לא לנהל את התיק כדי לא לעשות ממנו "קרקס תקשורתי" וגם מתוך הבנה של חומרת הדברים. הסדר הטיעון כלל רק הסכמה לעניין עונש המאסר על תנאי. כתב האישום לא תוקן במסגרתו ודבר ההסדר הובא לידיעתה של שרה נתניהו. התיק נוהל על ידי עו"ד אור ארבר ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully