וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה בדיקת DNA שגרתית והסתבכה בפרשת רצח לא מפוענח

20.2.2023 / 0:05

ג'קי ואדורו עשתה בדיקה גנטית רק כדי לדעת קצת יותר על שורשיה המשפחתיים. בעקבות כך היא קיבלה שיחת טלפון ששינתה את חייה מבלש מחלק רצח. צפו בסיפורה המרתק

עשיתי בדיקת DNA והסתבכתי בפרשת רצח לא מפוענח/@hittheroadjackie

כאשר בלשים ממחלק רצח התקשרו לג'קי ואדורו בינואר האחרון בטענה שבדיקת ה-DNA שהיא עשתה תואמת לזו של בחורה בת 36 שנרצחה במקרה שלא פוענח עד היום, היא חשבה שהם צוחקים. אבל הם היו רציניים לגמרי. ואדורו בת ה-31 העלתה לטיקטוק את סיפורה בכמה סרטונים שהסבירו את מה שעבר עליה.

"ידעתי שלא עשיתי שום דבר רע", היא אמרה, "אבל כששוטרים מתקשרים אליך לגבי רצח, אתה נלחץ ותוהה במה אתה מעורב". ואדורו מצאה את עצמה במרכזו של תיק רצח. "התקשר אליי בלש ממחלק הרצח של סן דייגו", הסבירה ואדורו שמתגוררת בפאלם ספרינגס, "הבלש אמר שה-DNA שלי עשוי להתאים לג'יין דו, בחורה אלמונית שנרצחה וגופתה נמצאה ב-1986.היא נורתה למוות ונזרקה באכזריות לצד הדרך בסן דייגו".

זה סיפורה (בהמשכים)

@hittheroadjackie Living in my own Dateline episode… wait until you hear the results!!??? #coldcase #coldcasefiles #dateline #fyp #truecrime #23andme #dnatest ♬ original sound - Jacquleine Vadurro

אף אחד מעולם לא דיווח עליה כנעדרת ועד היום הבלשים לא יודעים בדיוק מי הבחורה הזו. "עכשיו אני חושבת שייתכן שאני קרובת משפחה שלה בגלל בדיקת ה-DNA שעשיתי", היא הסבירה. בדיקת ה-DNA שואדורו עשתה היא בדיקת 23andMe - בדיקה שאנשים עושים בתשלום ואחרי שלושה שבועות עד חודש הם מקבלים תשובות ומידע על קרובי משפחה אפשריים, סכנות בריאותיות ועוד.

עוד בדיקות DNA שהסתבכו
גילתה שאביה הוא לא אביה הביולוגי בעקבות הודעה שקיבלה מאדם זר

עשתה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה הביולוגי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חלק שני

@hittheroadjackie Guys this whole thing is nuts!!! Keep following along this is just getting started? #fyp #coldcase #coldcasefiles #dnatest #dateline ♬ original sound - Jacquleine Vadurro

"הבלשים התקשרו אליי אחרי חצי שעה מהרגע שתוצאות ה-DNA הגיעו ואמרו לי 'ג'קי, תודה רבה לך'. זו פריצת הדרך הכי גדולה שהיתה בתיק הרצח הזה בכל השנים האלו", היא סיפרה, "את תואמת לג'יין דו". אלא שמשפחתה של ג'קי לא מכירה כלל את ג'יין דו ואת השורשים המשפחתיים שלה. השוטרים טוענים שהיא ככל הנראה הייתה בת דודה מדרגה שנייה או שלישית של ואדורו. "השוטרים חושבים שהיא היתה ילדה ממזרה ולא רצויה וזו הסיבה שאף אחד לא דיווח על היעדרותה".

@hittheroadjackie

Thank you all for the support!! I'm going to try and answer any questions you possibly have so drop them in the comment box. Thank you?

♬ original sound - Jacquleine Vadurro

הבלשים חקרו את הממצאים וסבורים שג'יין דו קשורה לאמא של ג'קי. "השוטרים אמרו שהגופה נורתה פעם אחת בחזה שלה", סיפרה ואדורו, "הם לא חושבים שהיא היתה זונה או פרוצה משום שהיא היתה לבושה היטב. היא היתה ילדה ממש יפה ומתוחזקת. ייתכן שהיא עברה ממקסיקו לארה"ב ואיבדה קשר עם המשפחה שלה. זה ממש עצוב".

וזה הולך והופך יותר מטורף

זה העדכון האחרון עד כה

@hittheroadjackie

Thank you all for the positive messages! If you have nothing nice to say please keep it to yourself. ❤️

♬ original sound - Jacquleine Vadurro

מחכה לעדכונים

כעת ואדורו ממתינה לעדכונים נוספים כדי לדעת עוד פרטים על השורשים המשפחתיים שלה. "אני וג'יין חולקות את אותו DNA. היא חלק ממני", אמרה ואדורו, "אני שמחה שאני יכולה לספר את סיפורה בתקווה שיתפסו את האיש הנוראי שרצח אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • dna
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully