וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בוועדת החוקה: סער הטיח בח"כ סעדה שהוא "אפס מאופס"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 14:31

שר המשפטים לשעבר וסגן יו"ר מח"ש התעמתו במהלך דיון על המהפכה המשפטית. "אתה לא האיש שיטיף לנו על צדק", תקף סעדה, וסער ענה: "שוריינת רק כי ניהלת מו"מ עם איילת שקד, אתה לא תטיף לי מוסר, אתה בעיניי אפס מאופס"

גדעון סער, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
סער בכנסת/ראובן קסטרו

ח"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי) וח"כ משה סעדה (הליכוד) נקלעו היום (שלישי) לעימות מילולי במהלך דיון בוועדת החוקה בכנסת על המהפכה המשפטית, כששר המשפטים לשעבר אף כינה את בכיר מח"ש לשעבר "אפס מאופס".

סער, המתנגד למהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה, אמר כי "בשנים האחרונות נהגו להכביר מלל בנושא זכויות נאשמים, ושר המשפטים הנוכחי אמר לי שהוא יתמוך בתנאי שהסעיף שהצענו שמזכיר את מגילת העצמאות יימחק - ולזה לא הסכמתי". סעדה השיב לו, ואמר כי "אפרופו עשיית צדק - אתה לא האיש שתטיף לנו על צדק".

סער ענה בחריפות: "אני בדיוק האיש שיטיף לך צדק, אתה בטח לא מר צדק. אני נבחרתי חמש פעמים על ידי בוחרי הליכוד, אתה שוריינת רק כי ניהלת משא ומתן עם איילת שקד, ואני אומר זאת מידיעה בהזדמנות אמסור עוד פרטים. אתה לא תטיף לי מוסר, אתה בעיניי אפס מאופס. אני לא מתכוון להתנצל, האיש הזה מכפיש את שמי. לא אחזור בי אבל אני מוכן לנמק ולהרחיב".

ח"כ גלעד קריב (העבודה) התייצב לצדו של סער, ואמר לסעדה: "תודה לאל שאתה ח"כ ולא ראש מח"ש, תודה לאל שהפרקליטות ידעה כמה אתה מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully