וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של מלאכי שנפגע מעץ שקרס מאשימים את מועצת תל מונד: "ידעו שהסופה מגיעה ולא עשו כלום"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 13:24

מלאכי שפירא בן ה-11 שנפצע באורח קשה מאושפז בבית החולים שניידר כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה רב מערכתית, אך מצבו יציב. הוריו שנמצאים סמוך למיטתו מתפללים לשלומו ומאשימים את המועצה: "הם מכירים את נושא העצים הנופלים והתריעו בפניהם, אבל הם לא נערכו"

עצים ופיגומים קרסו- הסופה ברברה מכה בישראל/מערכת וואלה!

משפחתו של מלאכי שפירא בן ה-11 מתל מונד שנפצע אתמול (שני) בעקבות עץ שקרס עליו במהלך הסופה האשימה את המוצעה המקומית במקרה. לדבריהם, במועצת תל מונד ידעו כי יש בשטחה עצים שקורסים בשל הקוחות, אך לא עשו דבר כדי להיערך או למנוע תאונה.

מצבו של מלאכי קשה, והוא נמצא במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שניידר. הוא מורדם ומונשם עם פגיעה רב מערכתית, אך יציב. "בעיות התשתית בתל מונד אינן דבר חדש, וכי רק לפני חודשים ספורים נפל עץ ליד אחד הבתים של בן משפחה והרס את הפרגולה שלו", אמרו ההורים.

"המועצה מכירה את הנושא והתריאו בפניהם, אבל למרבה הצער למרות שידעו שהסופה מגיעה לא נערכו ולא הורידו עצים גבוהים מאד המהווים סכנת חיים ממשית", הוסיפו.

סופת ברברה גרמה לנפילת עץ בתל אביב. 6 בינואר 2023. ראובן קסטרו
עץ שנפל בתל אביב, אתמול/ראובן קסטרו

ד"ר איתן קפלן, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ במרכז שניידר, סיפר על מצבו של הילד מלאכי המאושפז במחלקה. "הוא הגיע אלינו בלילה עם חבלה נרחבת, כשעיקר הפגיעות בבית החזה ובגפיים", אמר. "אנחנו במעקב לבדוק אם צריך התערבות כירורגית נוספת, אך אנחנו אופטימים. מקווים שאין פגיעה נוירולוגית משמעותית, אין עדויות לזה כרגע. מחכים שהוא התעורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully