וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי שרון: מרידור לא ימונה לשר

1.3.2003 / 14:16

הכחישו הדיווח לפיו יושבע ביום שני לשר ללא תיק; ערוץ 2: גורמים בליכוד לוחצים על שרון למנות את דוד לוי לשר במקום מרידור; בין הנימוקים: הממשלה אשכנזית מדי

בכירים בסביבתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, העריכו היום כי דן מרידור לא ימונה לשר בממשלה החדשה. זאת, בניגוד להערכות ביומיים האחרונים, לפיהן ימונה מרידור ביום שני לשר ללא תיק. בגלי צה"ל דווח כי מרידור הוא חבר הליכוד, אך אינו חבר כנסת.

אמש פורסם בערוץ 2 כי גורמים בליכוד מפעילים לחץ על ראש הממשלה, אריאל שרון, לוותר על מינוי מרידור לשר ולמנות במקומו את דוד לוי. לפי הדיווח הבהיר ראש הממשלה, כי למרות הפרסומים, לא התחייב על מינוי מרידור לשר בלי תיק.

חברי ליכוד פנו לראש הממשלה ומקורביו וטענו כי מרידור לא ראוי להיות שר כיוון שעזב בעבר את המפלגה לטובת מפלגת המרכז. טענה נוספת היא שמרידור כלל לא השתתף בפריימריס במפלגה על מקום ברשימת הליכוד. אותם גורמים אמרו גם כי מדובר במינוי אשכנזי נוסף לממשלה שכבר נאמר עליה שהיא אשכנזית מדי.

בסביבתו של ראש הממשלה הכחישו את הפרסום וטענו כי לא שמעו על לחצים כאלה או אחרים נגד מינוי מרידור. לדבריהם, אם לדוד לוי היה כה חשוב להיות שר הוא היה יכול לטרוח להגיע להשבעת הממשלה ביום חמישי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully