וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חולים חדש לילדים נפתח בשיבא, נתניהו בירך: "בשורה לאומית ובינלאומית"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 15:33

ראש הממשלה הגיע לטקס הנחת אבן הפינה, בבית החולים החדש ע"ש אדמונד ולילי ספרא שנפתח ברמת גן. "עבדנו על זה קשות, תקציב הבריאות עלה בצורה אסטרונומית ב-15 השנים האחרונות שבהן כיהנתי כרה"מ", נאם במעמד הפתיחה

בווידאו: בית החולים הישראלי שהוקם בתוך שטח אוקראינה סמוך לגבול פולין/צילום: מירב כהן

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בטקס הנחת אבן הפינה בבית החולים החדש לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא, שנפתח במרכז הרפואי שיבא תל השומר. באירוע נכחו בין היתר גם ממלא מקום שר הבריאות יואב בן צור, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ומנהל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס.

"אנחנו חונכים כאן מאמץ גדול מאוד לתת תקווה, אמונה ומזור לילדים בבית החולים המיוחד שאנחנו מקימים כאן היום", אמר נתניהו במעמד הפתיחה. "בפתח בית החולים אני רואה 'ברוכים הבאים לעיר הבריאות' - ממש עיר. עיר עם התפתחות כבירה. אני זוכר את הצריפים שהיו כאן, בין האקליפטוסים - והיום קריה נאמנה, לאומית ובינלאומית, של קידמה ותקווה.

עבדנו על זה קשות. תקציב הבריאות עלה בצורה אסטרונומית ב-15 השנים האחרונות שבהן כיהנתי כרה"מ. הוא ימשיך לעלות כי אוכלוסיית ישראל גדלה, וזה בנוסף לדברים שעשינו בפריפריה, באשדוד, באשקלון, בקריית שמונה, בחדרי מיון קדמיים, בבתי חולים חדשים. כל הדברים הללו צריכים להדביק גם את קצב גידול האוכלוסייה וגם את קצב התפתחות המדע, הרפואה - כדי לתת תקווה וחיים לכל אזרחי ישראל. זה מה שאנחנו עושים כאן היום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הנחת אבן הפינה בבית החולים לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא, במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"תקציב הבריאות ימשיך לעלות", נתניהו במעמד פתיחת בית החולים/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

התוספת של בית חולים ממשלתי לילדים זה דבר גדול מאוד. אני חושב שתהיה כאן בשורה לאומית ובינלאומית, ואני חושב שמכאן תצא תורה גדולה.

הצורך של ילדים, במיוחד ילדים קטנים - הוא לא פשוט. הם החוליות החלשות ביותר בחברה, יחד עם קשישים. במובן מסוים הם חסרי ישע, משום שהם תלויים בנו, תלויים בעזרתנו. המסירות בשירותים כמו אלה,זו מצווה גדולה שאני בטוח שתוציאו לפועל בצורה הטובה ביותר - שתגרום גאווה לכולם.

אני רוצה לברך את קרן ספרא ואת אדמונד ולילי ז"ל, שהשאירו את הקרן החשובה הזאת, את כל הדברים הטובים שאתם עושים למען כל ילדי ישראל ולמען רבים מחוץ לישראל. ואני רוצה להגיד לכם - זה משקף את מה שעושה מדינת ישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הנחת אבן הפינה בבית החולים לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא, במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
מכאן תצא תורה גדולה. נתניהו במעמד הפתיחה/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ביממה האחרונה הייתה רעידת אדמה קשה מאוד בטורקיה, שחבקה בקשת גם אזורים אחרים. אני הנחיתי לשלוח, לבקשת ממשלת טורקיה - צוותי חילוץ, הצלה ומזור רפואי. כך אנחנו נוהגים ברחבי העולם, כך אנחנו נוהגים גם בקרבתנו. שאו ברכה, עלו מעלה מעלה, הרבה אמונה לילדי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully