וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח רביעי ביממה האחרונה בחברה הערבית

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 22:37

תושב ג'סר א-זרקא בשנות ה-20 נורה למוות הערב באירוע החשוד כרצח. האירוע מצטרף לשלושה מקרי רצח נוספים שהתרחשו ביממה האחרונה בחברה הערבית: מותו של המאם אבו זרקא מסארווה, בן 26 מכפר עארה, והרצח הכפול של האחים עלי וחאלד סעדי בנצרת

תיעוד הרצח הכפול בנצרת/תמונות גולשים

מוחמד עמאש תושב ג'סר א-זרקא בן 24 נורה למוות היום (שישי) באירוע החשוד כרצח. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה, שם לבסוף נקבע מותו. מדובר באחד מארבעה מקרי רצח בחברה הערבית רק ביממה האחרונה.

המשטרה הודיע כי התושב עד ככל הנראה מחוץ לביתו כשנורה למוות, ככל הנראה על ידי חשוד שהיה על גג אחד הבתים השכנים. עוד מסרה המשטרה כי היא החלה בסריקות אחרי החשודי בירי, ופרסה מחזומים באזור.

מוחמד עמאש, נרצח בג'סר-א זרקא. 3 בפברואר 2023. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד עמאש, נרצח בג'סר-א זרקא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"לילה עצוב בו עוד פעם ג'סר א-זרקא משלמת מחיר כבד במותו של הצעיר ומצטרפת לרשימת הישובים הערבים שבהם נשפך דמם של ארבעה קורבנות ביממה אחת", אומר לוואלה שיח' מוראד עמאש, ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא, "לבנו עם המשפחה ואנו קוראים לצעירים ולתושבים לכבד את ערך האדם ולשמור את החיים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המאם אבו זרקא בן 26 מכפר עארה, הנרצח באום אל-פחם. 3 בפברואר 2023. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המאם אבו זרקא מסארווה, נורה למוות מוקדם יותר היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום, נורה למוות המאם אבו זרקא מסארווה, בן 26 מכפר עארה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הגבר במקום, והעניק טיפול רפואי לפצוע נוסף באורח קל.

מוניב פאעור, פאראמדיק מד"א שהיה בזירה, סיפר כי "במקום הייתה המולה רבה. הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף שנפצע באורח קל והיה בהכרה מלאה טופל במקום ופונה באמבולנס לבי"ח העמק."

האחים עלי וחאלד סעדי שנורו למוות בנצרת, 3 בפברואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עלי וחאלד סעדי, נרצחו ככל הנראה בעקבות סכסכוך בין עבריינים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נוסף על כך, במהלך הלילה נורו למוות עלי וחאלד סעדי, אחים בני 28 ו-31, תושבי נצרת. השניים פונו לבית החולים האנגלי בעיר, כשהם במצב אנוש ותוך שמבוצעות בהם פעולות החייאה. לבסוף נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת המקרה וכעת חושדת כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים. החקירה הועברה ללהב 433.


מנתוני יוזמות אברהם עולה כי 11 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2023, בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. כשליש מהם ב-24 השעות האחרונות. 10 מהקרבנות נורו למוות. 5 מהקרבנות היו בני פחות מ-30. בשנה שעברה נרצחו 116 ערבים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully