וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל נביחות הכלב: תושב לוד תקף את שכנו הנכה

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 18:31

כתב אישום הוגש נגד אזרח רוסיה בשנות השלושים לחייו בגין תקיפת שכנו, אדם שמתנייד בעזרת כיסא גלגלים. לפי האישום הוא הכה אותו במהלך ויכוח שפרץ בין השניים וגרם לו לשברים בפנים ולשבירת שיניו

כתב אישום נגד תושב לוד העיר בגין תקיפה חמורה של שכנו נכה בכסא גלגלים/דוברות המשטרה

תושב לוד הואשם היום (חמישי) בתקיפה חמורה של שכנו, נכה המתנייד בעזרת כיסא גלגלים, עקב ויכוח על נביחות כלבו. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לשכן שברים בפנים ושיניו נשברו. נגד התוקף הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

לפי כתב האישום, התוקף, אזרח רוסיה בשנות השלושים לחייו, הכה את שכנו הנכה באמצעות אגרופים ובחניקה. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו ומעצרו הוארך בבית המשפט.

אילוסטרציה. שאטרסטוק, ShutterStock
הכה את הנכה באמצעות אגרופים ובחניקה. אילוסטרציה/ShutterStock, שאטרסטוק

לפני כחודש וחצי, נרצח שליו קורוסטישבסקי מפתח תקווה בדקירות, לכאורה על ידי שכנו, וגופתו הוצתה. לפי כתב אישום שהוגש נגד השכן, אושר אגסי בן ה-23, הוא ביקש ללוות כסף מהקורבן, ומשסירב, איים עליו שיהרוג אותו.

בעקבות האיומים הקורבן הגיש נגדו תלונה במשטרה ובתגובה הנאשם מימש את איומיו. כך, לפי ממצאי החקירה, אגסי נכנס לביתו של קורוסטישבסקי ודקר אותו כ-70 דקירות לאורך 4 שעות תוך שהוא גוסס. עוד לפי ממצאי המשטרה, ניסה אגסי לגרור את הנרצח למקום אחר בניסיון "להעלים את הגופה" וכשזה לא צלח ניסה לטשטש ראיות ועל כן שפך חומרים כימיים על הנרצח והצית את גופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully