וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים התחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם וביצע עבירות מין ב-8 נערים

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 23:41

לפי כתב האישום, הנאשם הזדהה כנערה בפני נער בן 15 ושיכנע אותו לשלוח לו תמונות מיניות שלו. כשביקש לקבל עוד תמונות, הנער סירב, ואז הוא החל לאיים עליו שיפיץ את התמונות הקודמות. בהמשך הצליח לקבל ממנו שליטה בחשבון האינסטגרם של הנער, שבאמצעותו הגיע לשאר הנערים

עבודה על מחשב. ShutterStock
הנאשם הזדהה כנערה ברזילאית וביצע עבירות מין בשמונה נערים/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב ירושלים שהתחזה לנערה באינסטגרם וביצע עבירות מין בשמונה נערים בגילאים 11 עד 15. הפרקליטות תבקש מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, הנאשם התחזה בפני השמונה בחשבון האינסטגרם לנערה ברזילאית בשם ג'וליאנה אנדראוסי כדי לקיים עמם שיחות בעלות אופי מיני. בתחילה פנה אל נער בן 15, המשתתף בתחרויות ספורט, כשהוא מציג את עצמו כג'וליאנה, נערה ברזילאית בת 14, שאביה מכה אותה וסובלת ממחלה סופנית. הוא ביקש מהנער לשלוח לו תמונות אינטימיות וסרטונים בעלי אופי מיני, והמתלונן שלח לו.

כמה שבועות לאחר מכן ביקש הנאשם מאותו נער לשלוח לו סרטון נוסף בעל אופי מיני אך הפעם המתלונן סרב. בעקבות כך הוא איים על הנער כי במידה ולא ישלח לו את הסרטון המיני הוא יפיץ את הסרטונים הקודמים לבני משפחתו ועוקביו באינסטגרם. האיום עבד, והמתלונן שלח לו סרטונים נוספים. בהמשך דרש הנאשם מהנער להעביר לו את פרטי חשבון האינסטגרם שלו ולאפשר לו גישה אליו, ואיים שוב שאם לא יעשה כך, הוא יפיץ את הסרטונים ששלח לו. בעקבות האיומים, העביר המתלונן את פרטי חשבונו לנאשם.

אילוסטרציה: ילד בוכה. ShutterStock
אילוסטרציה: ילד בוכה/ShutterStock

בהמשך פנה הנאשם לנערים אחרים באמצעות חשבון האינסטגרם של הנער הראשון, וביקש מהם לשוחח עם "ידידתו" ג'וליאנה. הנערים שוחחו עם הנאשם כשהם סבורים שהם מתכתבים עם נערה בגילם, שיחות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרימת מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי זהות העושה, גרימת מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית, ניסיון גרימת מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי זהותו, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, מידע כוזב במחשב, שיבוש מהלכי משפט והטרדה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully