וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברח מהבית כדי להתחמק ממילה - ואותר אחרי 25 שנים

5.2.2023 / 23:47

נער אינדונזי נמלט בגיל 13 ונטש את משפחתו רק כי רצה להימנע מהסרת העורלה. אלא שבגיל 38 הוא אותר במקרה ולאחרונה תועד המפגש המחודש שלו עם אמא שלו

בחור שנמלט מברית מילה חזרה הביתה אחרי 25 שנים/undercover.id

גבר אינדונזי חזר הביתה והתאחד עם אמו 25 שנים אחרי שברח בתור נער - רק בגלל שהוא לא רצה לעבור מילה. הסרת העורלה, בערבית חִ'תאן (ختان), היא מצווה לכל גבר מוסלמי לפני הגיעו לגיל 13, אך הנער סירב לעבור את התהליך הלא נעים והכואב ופשוט נמלט.

25 שנים אחרי, כשהוא כבר גבר בן 38 הוא תועד באינסטגרם כשהוא חוזר למשפחתו במחוז קלאטן. בסרטון אפשר לראות אותו מתקבל בשמחה על ידי משפחתו ושאר תושבי השכונה ואת רגעי האיחוד האמוציונלי עם אמא שלו, שפורצת בבכי מרוב התרגשות לפני שהיא מחבקת את הבן האובד שלה.

אחותו הגדולה סיפרה כי הוא ברח מהבית ב-1998 כדי להימנע מביצוע המילה. לדבריה, בלילה לפני שעזב, היא נזכרה שהוא התכונן באומץ לקראת ההליך, אך כשהגיע הבוקר הוא נעלם.

כך זה נראה כשהוא חזר הביתה

יוקו פראיטנו, שעובד כפקיד רווחה באינדונזיה, סיפר שהמשפחה ניסתה במשך שנים לחפש את הבן שנמלט אך ללא הצלחה- עד שהוא אותר כעבור 25 שנים בעיר שנקראת באנטול וזאת בעקבות סיוע מיוטיובר מקומי.

יוקו הוסיף שייתכן שהגבר הזה לא בריא בנפשו ב-100 אחוזים וייתכן שהוא סבל מטראומה, אבל למרות שהוא חי כהומלס בבאנטול, מצבו הפיזי היה טוב.

בשום כלי תקשורת שדיווח על המפגש לא פורט האם כעת הוא יאלץ לעבור מילה, או שויתרו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully