וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשיו של אלי ישי משמידים מסמכים"

28.2.2003 / 8:50

כך טוען שר הפנים הנכנס, אברהם פורז; הורה ליועצת המשפטית במשרד למנוע מהם "גריסת מסמכים בקבלנות"; טומי לפיד: "הם משמידים דיסקטים"; דוברו של ישי: אולי נזרקו ניירות לא נחוצים

שר הפנים הנכנס, אברהם פורז, הורה אתמול ליועצת המשפטית של משרדו למנוע מעובדי לשכת השר היוצא, אלי ישי, לגרוס מסמכים. פורז אמר ל"מעריב" כי ההוראה ניתנה בעקבות מידע שיש בידיו, על כך שעובדי לשכתו של ישי החלו לגרוס כמויות של מסמכים, כדי למנוע ממנו גישה אליהם.

"אמרתי ליועצת המשפטית של המשרד כי מדובר בעבירה פלילת חמורה, ודרשתי שתפעל מיד להפסיק את הגריסה", אמר. שר המשפטים המיועד, יוסף לפיד, הוסיף כי למיטב ידיעתו, לא מדובר רק בגריסת מסמכים. "לא רק שגורסים מסמכים אלא גם משמידים דיסקטים של מחשבים".

השרה יהודית נאות (שינוי) אמרה כי "מגיעים אלינו טלפונים מסניפים של משרד הפנים בכל הארץ, שמדווחים לנו על השמדת מסמכים".

בתגובה מסר איציק סודרי, דוברו של שר הפנים היוצא: "פורז כאינטלקטואל ממעמד הביניים צריך לדעת שהמציאו דבר כזה שנקרא מחשב. ייתכן שמהמשרד נזרקו לפח ניירות לא נחוצים, אבל כל מסמך שנכנס או יצא ממשרד הפנים מתועד במחשבי המשרד". אנשי משרד הפנים טענו כי לא ניתנה להם הנחייה לגרוס מסמכים, אלא להפך. "השר היוצא אלי ישי הציע לאנשיו של פורז סיוע בכל דבר שידרשו וביקשו ללוותם בכניסתם למשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully