וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד חשף את הסוד: כך תשלפו בקלות את הבובות במשחק המנוף

9.3.2023 / 0:01

עובד בארקייד של מכונות משחק העלה לרשת סרטון שבו הוא חשף: זה מה שרובנו לא עושים כשאנחנו רוצים לשלוף בובות מהמכונה ומדגים כיצד הוא שולף בקלות את הבובה. צפו ותשפטו

זה הסוד לזכות תמיד במכונות המשחק מנוף?/@ufo_brandon

אחת המכונות הכי פופולאריות לילדים היא מכונת משחק המנוף שבה אנחנו צריכים לכוון את צבת המנוף ולשלוף את אחת הבובות שבתוך המכונה. אלא שלדאבוננו רוב הניסיונות לא צולחים, הילדים מתבאסים והאסימונים/שקלים ממשיכים להשתלשל לתוך המכונה.

אבל לא עוד: מסתבר שיש טריק פשוט ולא כל כך מוכר שבעזרתו אפשר לשפר פלאים את האחוזים שלנו להוצאת הבובות. מה הטריק אתם שואלים? ובכן, עובד של ארקייד המלא במכונות משחק ומכונות מנוף חשף שיטה קלה בסרטון שהעלה לטיקטוק עם הכותרת: "הרבה אנשים לא מכירים את הסוד של הלחיצה הכפולה במכונת המנוף".

כן, זה כל כך פשוט

הוא הסביר שכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ פעמיים על הכפתור של האחיזה של המנוף. בסרטון ההדגמה הוא מראה כיצד הלחיצה הראשונה מיועדת להנמכת המנוף על גופו של הדובי הוורוד ואז כשהמנוף ננעל על הדובי הלחיצה השנייה משמשת כדי להדק את האחיזה של המנוף סביב ראשו של הדובי.

הוא הסביר את הלוגיקה שמאחורי השיטה הזו וכתב: "זה נותן אחיזה חזקה יותר למנוף ומונע מהדובי להסתובב ולחמוק ממנו". בסרטון אפשר לראות כיצד הוא אכן שולף בקלות את הדובי החוצה ורוב העוקבים הופתעו מזה. הסרטון צבר כמעט חצי מיליון צפיות ורוב הצופים העידו שהם יישמו בהצלחה את הטריק.

יש עוד שיטות

הסוד נחשף: "כך תשלפו בקלות את הפרסים במשחקי מנוף"

לכתבה המלאה

זכייה היא עניין של מזל או שהכל מכור?

גולשים רבים טענו שהמכונה בנויה ככה שהמנוף ברוב המקרים ישחרר את הבובה לפני שהיא יוצאת מהפתח. אחד כתב: "רק במכונות ספציפיות אתם יכולים ללחוץ פעמיים. ברובן אם תלחצו על הכפתור לא יקרה כלום" ואחר הוסיף: "רוב המכונות האלה נועדו להוציא כסף מאנשים. הן לא באמת מאפשרות זכייה".

משתמשת נוספת כתבה: "אמא שלי עבדה בארקייד ובעצם הם קבעו מספר כך שלדוגמה תהיה זכייה אחת בכל 500 נסיונות או משהו כזה" ואחר חיזק את זה: "אני מכיר בחור שעובד בזה. הוא אמר שהשחקנים מצליחים לתפוס משהו רק אחרי 30 נסיונות, כשהמכונה צברה מספיק כסף".

שיעורי הזכייה במכונות המנוף (Claw crane) תלויים במספר גורמים, בהם צורת המכונה, מיומנות השחקן, סוג המכונה, ובפרסים הזמינים (הגודל, הצפיפות, והמבנה שלהם). על פי ויקיפדיה, סיבות אופייניות לכך שהשחקן לא מצליח להרים את הפרס עשויות להיות בשל חוסר הניסיון שלו, תפסנים מוחלשים בקצה המנוף, או הצורה הספציפית של המנוף. מנופים מודרניים רבים משתמשים בפועל במחשב שקובע מה יהיה שיעור הזכיות על פי הגדרות שנקבעו מראש על ידי בעל המכונה, וקובעות שהתפסנים יתפסו במידת עוצמה רבה את האובייקט רק לאחר אחוז מסוים של ניסיונות קודמים. בכל מכונות ה-Claw crane המודרניות מסוגל בעל המכונה לכוון את העוצמה שבה התפסנים יאחזו באובייקטים ואת מידת הקרבה של התפסנים בעת האחיזה (בדרך כלל ניתן לשנות תצורה זו על ידי סיבוב הברגים הנמצאים על גבי המנגנון או שינוי הפוטנציומטרים על גבי המעגל המודפס של המכונה). בחלק מהמכונות ישנה תכונה המכונה "two-level claw power" אשר גורמת לכך שבתחילה על אף שהתפסנים יאחזו במלוא העוצמה באובייקט, בעת שהאובייקט מורם מוחלשת אחיזת התפסנים לאחר השהיה קצרה אשר גורמת למנוף להשמיט את הפרס חזרה.

היכולת הזו של בעלי המכונות להגדיר את מידת העוצמה של התפסנים במנוף ולקבוע את שיעורי הזכייה העלו את השאלה אם המכונות הללו צריכות להיחשב כמכונות הימורים במובן המשפטי, בדומה למכונות מזל. בארצות הברית, מכונות המנוף בדרך כלל פטורות מהחוקים המסדירים מכונות הימורים. לעומת זאת בקנדה, מכונות ה-Claw crane אינן חוקיות אלא אם כן השחקן רשאי לשחקן באופן חוזר ונשנה עד שהוא מצליח לזכות בפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully