וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנות דלק פיראטיות והונאה במיליונים: אח של ח"כ לשעבר נעצר

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 11:36

בני משפחה מיישוב בנגב נעצרו בחשד להפעלת תחנות דלק פיראטיות והעלמת הכנסות בהיקף של כ-60 מיליון שקלים. בפעילות חולטו משאיות, מיכלי דלק ומתחם המשפחה נתפסו עשרות שב"חים. החשוד המרכזי הוא אחיו של חבר כנסת לשעבר

בווידאו: תחנות דלק פיראטיות בנגב והעלמת הכנסות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים/דוברות משטרת ישראל

שוטרי היחידה לאכיפה כלכלית בלהב 433 יחד עם שוטרי היחידה המרכזית של מרחב נגב עצרו הלילה (שני) כמה חשודים המשתייכים לאותה משפחה ביישוב לקיה שבנגב בחשד להפעלת תחנות דלק פיראטיות, עבירות הלבנת הון והעלמת הכנסות בהיקף של כ-60 מיליון שקלים. החשוד המרכזי הוא אחיו של חבר כנסת לשעבר.

נעצרו מפעילי תחנת דלק פיראטית בנגב שהעלימו הכנסות. דוברות משטרת ישראל
הפשיטה על תחנות הדלק הפיראטיות/דוברות משטרת ישראל

לפי החשד, הפעילות כללה הקמה של תחנת דלק פיראטית תחת מסווה של תחנת דלק תקנית מבלי שהנהגים המגיעים לתדלק בתחנה יודעים זאת. הדלקים שנמכרו, כך עולה מהחקירה, היו מהולים והיוו סכנה לשלום הציבור.

במסגרת פעילות משטרתית נתפס רכוש רב, בין היתר משאיות, קרקעות ובתים, מיכלי דלק וליטרים רבים של דלק. בנוסף, בפשיטה שבוצעה על מתחם המשפחה נמצאו כמה מכולות ובהן הסתתרו עשרות שוהים בלתי חוקיים שהועסקו לפי החשד על ידי המעורבים.

החשודים, בשנות ה-30 וה-70 לחייהם, יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע. יחד עם החשודים עוכבו לחקירה עשרות חשודים נוספים. בין העבירות שנחקרות: ניהול עסק ללא רישיון, שימוש פחזני בחומר דליק, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועוד. החקירה מנוהלת ביחד עם היחידה המרכזית של מרחב נגב, הונאה משטרת מחוז דרום, יחידת יהלום ברשות המיסים, יחידת החילוט באפוטרופוס הכללי והמחלקות האזרחית והפלילית בפרקליטות מחוז דרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully