וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראתה את בעלה בסרטון של מסעדה למרות שהוא מת לפני 9 שנים - ואז התעלומה נפתרה

19.2.2023 / 0:10

מסעדה הודית מאנגליה בשם Spice Cottage העלתה לפייסבוק סרטון קידום שהותיר בהלם את לוסי ווטסון, שהגיבה: "מתי הסרטון צולם? בעלי המנוח מתועד בו". התגובה שלה הטריפה את הרשת - ואז התברר מה בדיוק קרה שם

סרטון של מסעדה - בו תועד גבר שמת לפני תשע שנים/Spice Cottage

אישה הותירה בהלם את עוקביה ברשת החברתית אחרי שהיא טענה שהיא זיהתה את בעלה המנוח בסרטון קידום למסעדה הודית, זאת למרות שהוא מת לפני תשע שנים. מדובר במסעדת Spice Cottage שנמצאת בבורנמות', אנגליה, כאשר סרטון שהעלתה המסעדה הותיר את האישה הזו בהלם.

הסרטון הזה עלה בפייסבוק ב-16.1 עם הכיתוב: "שנה חדשה, מצב רוח חדש. בשבועות האחרונים אנחנו עובדים קשה כדי להפוך את חווית הארוחות שלכם לבלתי נשכחת".

זה הסרטון שהעלתה המסעדה

בתגובות לפוסט הזה, אישה בת 59 בשם לוסי ווטסון שאלה: "בן כמה הסרטון הזה? ממתי הוא? בעלי המנוח נמצא שם עם הבן שלו והוא מת ב-2014". אלא שמי שפרסם את הסרטון הזה טען שהוא צולם מוקדם יותר החודש והוא לא ישן, בטח לא בן יותר מ-9 שנים. "היי לוסי, מצטערים לשמוע את זה. הסרטון הזה צולם בשבוע שעבר", נאמר לה.

העוקבים של הפוסט הזה ממש לא הסתפקו בתשובה הזו וביקשו עדכונים. "אנחנו יכולים לקבל עדכון? אנחנו סקרנים", נכתב. היו גם כאלו שהמציאו תיאוריות משלהם למה שקרה וחלק סברו שמדובר בתרגיל שיווקי גאוני שגורם לפוסט הזה להיות בתודעה ולתת עוד פרסום למסעדה. היו גם כאלו שסברו שחשבון הפייסבוק של האישה מזוייף,

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אז מה קרה פה בעצם?

מסתבר שיש הסבר הגיוני יותר לפרשת הרוח הסועדת והוא התגלה אחרי שהפנסיונר אלן הארדינג חשף את עצמו כ"רוח הרפאים". אלן בן ה-67 סיפר ל-MailOnline שהסרטון צולם כשהוא סעד במקום עם חבר."אני מניח שאני רוח הרפאים," אמר אלן. "זה פשוט לא ייאמן כמה אנשים מרחבי העולם קראו על זה. לא היה לי מושג מהכל עד שחבר שלי התקשר להגיד שהוא קרא על סועד הרפאים וחשב שהוא דומה לי. ראיתי את הסרטון וכמובן זיהיתי את עצמי ואת חברי קווין. זה די מצחיק, אבל אני בהחלט יכול לאשר שאני חי מאוד'.

בפוסט עדכון בפייסבוק פרסם בעל המסעדה תמונה שלו עם אלן וכתב: "התמונה למטה היא הלקוח שלנו שצולם באחד מסרטוני הפרומו האחרונים שלנו. אנחנו יכולים לאשר שהוא לא בעלה של לוסי. עד כמה שאנחנו מאחלים שהקארי שלנו יחזיר אנשים מהמתים, למרבה הצער זה לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully