וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניסיתי לפגוע": זייף את מותו - כדי לראות מי יגיע להלוויה

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 7:20

בן ה-60 ערך מאות הלוויות בחייו, עד שהחליט לערוך את זו של עצמו. לאחר שבישר על מותו בפוסט פייסבוק תמוה, ערך את הלוויתו וצפה מהצד במי שנכח בה - נכנס לפתע למקום והפסיק את האירוע לעיני מכריו ההמומים. "רק רציתי לראות מי יגיע, אני באמת מתנצל"

תושב ברזיל בן 60 שעורך הלוויות למחייתו הצליח לעורר את זעמם של קרוביו, לאחר שזייף את מותו - רק כדי לדעת מי יגיע להלוויה שלו. בתור מי שעוסק בתחום וערך מאות הלוויות, שלחלקן הגיעו שלושה אנשים ולחלקן 500 - בלטזר למוס החל להרהר במחשבה כמה אנשים יגיעו לחלוק איתו כבוד אחרון כשיהיה מדובר במותו שלו.

הוא קיבל החלטה, ובתחילת החודש פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו - בו הוא מודיע על מותו. זאת, כביכול בעזרת חבר שנכנס לחשבון על מנת לבשר לציבור את הבשורה המצערת. "בתחילת היום העצוב הזה, בלטזר למוס עזב אותנו", נכתב. יום לפני כן, פרסם למוס תמונה על רקע בית חולים בסאו פאולו, שהייתה אמורה להטיל אור על אשפוזו וסיבת מותו הבלתי צפויה של בן ה-60 בדיעבד.

משפחתו של למוס הייתה המומה מהבשורה, היות ואפילו לא ידעה שהתאשפז או חלה. אחד מאחייניו הגיע לבית החולים כדי לברר פרטים אודות מותו המפתיע, אך היות והכל בדוי - לא נמצא כל תיעוד. גם כשמכריו של למוס הגיבו לפוסט שפרסם ושאלו על סיבת מותו הפתאומי, לא התקבל כל הסבר. אולם, נמסרו השעה והמיקום בו תתקיים הלוויתו של המנוח לכאורה.

אילוסטרציה קבר מצבה נוצרי נוצרית. Artoday
זייף את מותו - והופיע בהלוויה/Artoday

ההלוויה שנערכה בקפידה, נפתחה למשמע קולו של למוס - שהחל לספר את סיפור חייו. חלק מהנוכחים שחשבו שמדובר בהקלטה החלו לבכות - אלא שאז נפתחו הדלתות ואל החדר נכנס למוס.

כפי שניתן לדמיין, המחזה התקבל בעין בוכה ומופתעת. חלק בכו, אחרים נותרו פעורי פה. לאחר שהסביר לקהל מכריו שביים את מותו כדי לראות מי ישתתף בהלוויתו - האשימו אותו הנוכחים באכזריות. בהמשך, הגיעו גם תגובות הגולשים על האירוע החריג שפורסם ברשתות החברתיות וצבר תאוצה. "קיבלת את מה שרצית, למשוך תשומת לב", הגיב אחד הגולשים. "איזו בדיחה מגוחכת, כולם התאבלו עליך. לא מכיר אותך אישית ומקווה שגם לא אכיר", כתב.

כשסוכנויות ידיעות פנו ללמוס, שסיפורו הפך לעניין תקשורתי, במטרה לשמוע על נסיבות האירוע - הוא הסביר שהוא מעולם לא ניסה להכאיב לקרוביו. עם זאת, טען - מדובר הייתה בדרך היחידה לדעת מי יתאבל עליו לאחר מותו. "חשבתי על הרעיון לפני כמה חודשים", אמר. "רציתי לגרום לזה להיראות אמיתי, כאילו אני באמת מת. האמת היא שרק רציתי לדעת מי יגיע להלוויה, אנשים פירשו את זה בדרכים אחרות", הוסיף למוס. "לא הייתה לי כוונה לפגוע, להעליב או להזיק לאף אחד. אני באמת מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully