וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך מרזל מאוכזב מחברו בן גביר ותוקף את נתניהו: "חלש יותר מבנט ולפיד"

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 12:36

פעיל הימין הקיצוני, שנפסל כמה פעמים מלהתמודד ברשימתו של השר לביטחון לאומי, תקף את הממשלה לאחר שהמשטרה עצרה את צעדת הימין בשער שכם אמש: "הממשלה התקפלה לחמאס, אני בטוח שיש לבן גביר חלק בזה". עם זאת, הוא הבהיר אין לו בעיה עם חברו הוותיק, אלא עם ראש הממשלה

פעילי ימין הפגינו בירושלים: "בן גביר חלש מול החמאס"/מערכת וואלה!

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל תקף היום (שישי) את הממשלה לאחר שהמשטרה חסמה צעדה של פעילי ימין לשער שכם בירושלים אמש. "אנחנו עושים את זה כבר חודשיים כל יום חמישי, אבל אתמול הממשלה התקפלה לחמאס ומנעה את זה. השבוע חמאס קרא לצעירים לעצור את זה והממשלה התקפלה בעקבות הגעה של כמה מתפללים".

מרזל הגיע למקום עם פעילי ימין נוספים כשהם אוחזים בדגלי "עוצמה יהודית" , המפלגה אותה ייסד מרזל, ובראשה עומד כיום השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. זאת, לאחר שמרזל עצמו נפסל מלהתמודד במערכות הבחירות האחרונות.

אתמול קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית עם בכירי מערכת הביטחון בעקבות העימותים ברחבי הגדה המערבית לאחר בתגובה למבצע של ימ"מ ושב"כ במחנה הפליטים בג'נין, במהלכו נורו למוות עשרה פלסטינים. על פי גורמים המעורים בפרטי השיחה, בן גביר ביקש שלא למנוע את צעדת פעילי הימין, אך נתניהו החליט שלא לאפשר צעדים שעלולים לגרום להסלמה.

איתמר בן גביר וברוך מרזל, הגשת הרשימות לועדת הבחירות, 1 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
בן גביר ומרזל/ראובן קסטרו

מרזל מתח ביקורת על חברו הוותיק, ואתמול כמה מפעילי הימין אף צעקו "בן גביר חלש מול החמאס", לאחר שהמשטרה חסמה את דרכם. "זה מה שאיתמר בן גביר חשב עד לפני חצי שנה - שצריך לחזק את האחיזה בשער שכם. השתתפתי בלא מעט צעדות. הופתעתי, אמרו שיאפשרו לצעוד. אני בטוח שיש לבן גביר חלק בדבר".

עם זאת, מרזל הבהיר כי אין לו בעיה עם שותפו לשעבר ואמר כי הבעיה שלו היא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הוא צריך להיות אמיץ". תקף, "נתניהו חלש יותר מבנט ולפיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully