וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרונים בירושלים ישבתו ל-3 ימים: "אנחנו קורסות והעירייה אדישה"

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 21:17

איגוד הצהרונים בכוח לעובדים הודיע על שביתה, שתכלול יותר מ-1,000 גננות וסייעות, החל מיום שלישי הקרוב. זאת, במחאה על תנאי העסקתן. "השכר לא מכבד, העובדות מפוטרות בכל קיץ. הילדים מאבדים יציבות וסדר"

איגוד הצהרונים בכוח לעובדים הודיע היום (חמישי) על שביתה שתימשך שלושה ימים בכל הצהרונים בירושלים, זאת במחאה על תנאי ההעסקה של העובדים. השביתה תכלול יותר מאלף גננות וסייעות, החל מיום שלישי הקרוב. "השכר לא מכבד, העובדות מפוטרות בכל קיץ", מסר הארגון, "הילדים מאבדים יציבות וסדר".

"מביש שדווקא בבירת ישראל מצוקת כוח האדם בירושלים היא החמורה בארץ. אנחנו קורסות והעירייה אדישה", הוסיפו בארגון. הורים לילדים בצהרונים תהו: "בכל יום שאני מגיעה לצהרון אני רואה חברת צוות חדשה. איזה מסר זה מעביר לילד שלי?".

שביתת הצהרונים מגיעה בהמשך לשביתת הפתע של סייעות בגני ילדים. הבוקר, אלפי הורים ברחבי ישראל בערים ויישובים כמו תל-אביב, חולון, ראש העין ואחרים, נדהמו לגלות שגני הילדים סגורים. ואולם בניגוד לשביתות "רגילות", להן קודם הליך מסודר, הפעם תפסה השביתה בהפתעה גם את ההסתדרות, שמצדה נמצאת דווקא במגעים מתקדמים מול האוצר לגיבוש הסכם שכר לסייעות בגנים העירוניים.

לוואלה נודע כי הסייעות התבקשו להמתין לתשובת האוצר בנוגע לדרישות השכר, בטרם ינקטו בצעדים פיראטיים.

למרות זאת, בהחלטה שהתגבשה אמש באחת מקבוצות הווטסאפ בהן מאוגדות חלק גדול מהסייעות, הוחלט שלא להתייצב הבוקר לעבודה - ואלפי הורים וילדים ברחבי הארץ נותרו המומים מול שערי הכניסה הנעולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully