וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך בקבוקים: 7 תושבי המרכז מואשמים בהברחת סם אונס

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 14:43

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד חן וולף, דוד מוסא, ין גרינברג, מעוז טפירו, דניאל איבגי, אוריין אופק וירדן לוי לאחר שבמזוודות שלהם בטיסה מקפריסין לישראל נמצאו עשרות ליטרים של "GBL". כמה מהם טענו בחקירה כי מדובר בחומר לניקוי מכונת קעקועים. "תיאמו גרסאות"

בווידאו: הארכת מעצר של הצעירות המבריחות/יותם רונן, קרין שגיא

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד שבעה תושבי המרכז בגין ייבוא עשרות ליטרים של סם אונס מקפריסין לישראל. מכתב האישום עולה כי השבעה החביאו במזוודה של כל אחד מהם שישה ליטרים של הסם GBL"" בתוך בקבוקים רגילים.

השבעה, חן וולף בן ה-30 מתל אביב, דוד מוסא בן ה-25 ממודיעין, ין גרינברג בן ה-48 מרחובות, מעוז טפירו בן ה-22 מתל אביב, דניאל איבגי בן ה-27 מיבנה, אוריין אופק בת ה-20 מתל אביב וירדן לוי בת ה-24 מרמת גן, נאשמים בקשירת קשר לביצוע פשע וייבוא סם מסוכן.

בקבוקי מים מינרלים שבהם סם אונס. דוברות המשטרה, קרין שגיא
סמים בתוך בקבוקים, ארכיון/קרין שגיא, דוברות המשטרה

בין היתר לפי כתב האישום הם תיאמו גרסאות לפני חקירתם. אחד מהם אמר כי מדובר בחומר ניקוי למכונת קעקועים שהביא לחבר בהפתעה, וחברו השיב לו כי "זה לא היה חכם, סתם המצאת את זה". אחר אמר כי בכוונתו לטעון שאינו בקו השפיות.

עוד נטען כי מדובר בניסיון בהברחה שכלל "תכנון מוקפד ומפורט, שכלל התארגנות והזמנת טיסות ליעד היבוא וכן תיאום גרסאות שקריות". בבקשת המעצר של השבעה נכתב כי עצם ייבוא הסם והכמות הרבה שלו מלמדות על כך כי הנאשמים מסוכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully