וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העובדה שהיה קרוב משפחה לא מנעה ממנו לרצוח": גיסו של ניסים אסייג הואשם ברציחתו

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 13:13

מכתב האישום עלה כי רוני לוי בן ה-59 היה מסוכסך עם אסייג על רקע הלוואות שלקח היזם, ולוי היה ערב להן. בעקבות זאת, החליט להרוג את קרוב משפחתו. "ירה בו לאור יום ברחוב לעיני עוברים ושבים"

תיעוד: רגעי הרצח הקבלן בראשון לציון/מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד רוני לוי, קרוב משפחתו של יזם הנדל"ן ניסים אסייג, בגין הרצח של האחרון. ללוי, בן 59, מיוחסות עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונשיאת נשק.

מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחות של לוי, היה סכסוך על רקע הלוואות שלקח אסייג, ולוי היה ערב להן. נוכח הסכסוך, החליט לוי להמית את אסייג ולשם כך הצטייד באקדח.

בתחילת החודש, נסע לוי לביתו של אסייג בראשון לציון, ועקב אחריו כשנסע במונית לכיוון עבודתו. כשהגיעו לבניין המשרד, ואסייג יצא מהמונית, יצא לוי מרכבו והשניים שוחחו כחצי דקה. בשלב זה שלף לוי את האקדח וירה באסייג ארבעה כדורים. אסייג הצליח לברוח בחזרה למונית ולהימלט מהמקום, וגם לוי שב לרכבו ונמלט. מאוחר יותר הובהל אסייג לבית החולים ונכנס לניתוח חירום, אולם כעבור שבע שעות נקבע מותו.

זירת האירוע | ניסים אסייג יזם הנדל"ן. עופר פטרסבורג, מערכת וואלה!
אסייג/מערכת וואלה!, עופר פטרסבורג

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה על ידי עו"ד שגיא שגב נכתב כי "מסוכנתו של לוי נלמדת מכך שירה באסייג לאור יום ברחוב לעיני העוברים והשבים, וכי גם העובדה שמדובר בבעלה של אחותו לא מנעה ממנו לבצע את זממו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully