וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחפשים את טיטו": ממשלת בוליביה שכרה "מדיום של בעלי חיים" כדי לאתר חתול

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 5:36

אנדריאה איטורה טסה בחודש שעבר בחברת התעופה של בוליביה יחד עם החתול שלה, טיטו. אולם, כשנחתה, הופתעה לגלות שחתול לא נחת יחד איתה, ונעלם. כעת, הממשלה פחתה במבצע חיפושים נרחב, במהלכו הונחו פחיות טונה ברחבי שדה התעופה ונשכרו שירותיה של "מדיום לחיות"

ממשלת בוליביה שכרה לאחרונה "מדיום של בעלי חיים", בכדי למצוא חתול שנעדר לאחר טיסה בחברת התעופה הממלכתית של המדינה.

אנדריאה איטורה טסה לפני כחודש בחברת התעופה יחד עם החתול שלה, טיטו, מטארג'ה לסנטה קרוז. איטורה ביקשה מחבברת התעופה לאפשר לחתול לטוס יחד אתה, בטענה שמדדובר בחיה טיפולית, אולם נאמר לה שעל החתול לטוס בתא המטען של המטוס. אולם, כשנחתה איטורה, החתול לא נמצא.

טיטו החתול, נעלם וכעת מתבצע חיפוש אחריו בבוליביה. 25 לינואר 2023. רויטרס
נפתח מבצע חיפוש נרחב. טיטו החתול/רויטרס

כמה ימים לאחר מכן, הכריז שר העבודות הציבוריות של בוליביה, אדגר מונטנו, על מאמץ חיפוש נרחב אחר החתול, בהובלת המדינה. למאמץ התגייסו רשויות הכיבוי והתעופה במדינה. כמו כן, במסיבת עיתונאים שערך השר, הוא ביקש לפזר פחיות טונה ומים באזור שדה התעופה, לאחר שנודע לו כי החתול היה ידוע באהבתו לטונה.

אולם, התוספת החדשה ביותר למאמץ החיפוש היא "מדיום לחתולים", או בשמו המקצועי של התפקיד "מתקשרת בין המינים". "באמצעות הטכניקות שלה, המדיום יכולה לתקשר עם טיטו כדי לגלות היכן הוא נמצא. אם הוא מפחד או מוסתר, או אם קרה משהו חמור יותר", אמר סגן השר חורחה סילבה לכתבים, "אנחנו ממצים את כל המשאבים שלנו כדי למצוא את טיטו".

כעת, תושבים רבים מבקרים את התנהלות הממשלה במקרה ומאשימים אותה בבזבוז כספי הציבור בחיפוש אחר החתול. מהצד השני, גם אוהבי בעלי חיים רבים מתחו ביקורת על ההתנהלות הרשלנית של חברת התעופה, שהובילה לאובדנו של החתול מלכתחילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully