וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת טבע שמיימית או רמז לפלישה עב"מית? הענן שהסעיר את טורקיה

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 17:48

ענן ורוד דמוי אליפסה ריחף בשמי טורקיה והותיר רבים מבולבלים בתהייה, האם מדובר בענן סטנדרטי או לחילופין פלישה מסתורית הנגלית לעין האנושית? השירות המטאורולוגי של המדינה הרגיע את התושבים, וטען כי מקורה של צורתו הייחודית של הענן מוכרת ומקורה במערבולות אוויריות

בווידאו: דיווחים על עצם בלתי מזוהה בשמי הצפון/מערכת וואלה!

ענן ורוד דמוי אליפסה ריחף היום (שבת) בשמי טורקיה, וגרם לרבים לתהות על מקורו. זאת, עקב העובדה כי היה הוא הענן היחיד שריחף בשמיים נטולי העננים, וכן כי צורתו דמתה לרגעים לחללית עגולה.

הענן תועד על ידי חלק מהתושבים, שתהו האם מדובר בתופעת טבע סטנדרטית - או שמא בפלישת עצמים בלתי מזוהים לכדור הארץ באופן הגלוי לעין האנושית.

ענן בשמי טורקיה, 21 בינואר 2023. CBSNews, אתר רשמי
ענן בשמי טורקיה, 21 בינואר 2023/אתר רשמי, CBSNews

השירות המטאורולוגי של המדינה הגיב לתהיות, וטען כי הענן מזוהה כענן "עדשה". אלו, אולי דומים לצלחות מעופפות בצורתן האליפטית - אך למעשה מדובר בענן סטנדרטי המוכר למדע, ונוצר ממערבולות אוויריות ומשבי רוח חזקים המתרחשים בשמיים.

עננים אלו, הנוצרים לרוב בגובה רב על ידי אדים דחוסים, נוטים להיות בעלי צורות מעט סוריאליסטיות. על כן, פעמים רבות העלו אלו תהיות על פלישתם של חייזרים לכדור הארץ. עם זאת, עד כמה שידוע למדע - לא מדובר ביותר מתהיה בדיונית משעשעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully