וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני יהודים אמריקנים נהרגו בהתרסקות מטוס קל בניו יורק

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 10:41

השניים, הטייס ברוך טאוב והנוסע בנימין חפץ, היו היחידים בטיסה, והיו בדרכם לביתם בקליבלנד. ככל הנראה הטייס ניסה לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה של מחוז ווסט צ'סטר בניו יורק לאחר שדיווח על לחץ שמן נמוך ושיגר אותות מצוקה, אך ללא הצלחה

זירת התרסקות המטוס הקל במדינת ניו יורק בארצות הברית. 20 בינואר 2023/הסקופים, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני יהודים חרדים אמריקאים נהרגו אמש (חמישי) בהתרסקות מטוס קל במדינת ניו יורק. ככל הנראה, ההתרסקות אירעה בעקבות תקלה טכנית במטוס בו נכחו רק שניים, הטייס ברוך טאוב והנוסע בנימין חפץ.

התקשורת בארה"ב דיווחה כי השניים המריאו מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי וטסו לעבר נמל תעופה קטן באוהיו, וכי התאונה הסתיימה ללא ניצולים. עוד נמסר כי הם היו בדרכם לביתם בקליבלנד. ככל הנראה הטייס ניסה ללא הצלחה לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה של מחוז ווסט צ'סטר בניו יורק לאחר שדיווח על לחץ שמן נמוך ושיגר אותות מצוקה.

זירת התרסקות המטוס הקל במדינת ניו יורק, בארצות הברית. 20 בינואר 2023. הסקופים, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת ההתרסקות של המטוס הקל/אתר רשמי, הסקופים, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

עוד מסרה רשות התעופה האזרחית בארה"ב (FAA) כי מדובר במטוס חד מנועי מסוג ביצ'קראפט 36A, וכי הוא התרסק לאחר שהטייס דיווח על בעיות במנוע כקילומטר אחד משדה התעופה ווסטצ'סטר קאונטי בווייט פליינס, ניו יורק, בסביבות השעה 18:15 שעון מקומי. נפתחה חקירה של הרשות לבטיחות בתחבורה (NTSB).

מפקד זק"א בארצות הברית יענקי לנדא שהוזעק לזירה סיפר כי ראה את המטוס מרוסק בין העצים. "הגענו למקום מברוקלין צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים' לחיפוש גופות ההרוגים", אמר. "אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רחות חזקות, גשם וערפל כבד. יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון. משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה, הם הגיעו למקום האסון לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות, והבאתם לקבורה עוד לפני השבת. מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה, מדובר באנשי צדקה וחסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully