וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק מי שמקליק ראשון? ראש ממשלת בריטניה נתפס בנסיעה ללא חגורת בטיחות

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 22:28

רישי סונאק צילם סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בעת נסיעה וזוהה ללא חגורת הבטיחות. בתגובה, הוא התנצל וטען כי הייתה זו טעות בשיפוט. סגנית המפלגה הליברלית דמוקטית: "התרגל לטוס במטוסים פרטיים עד ששכח לחגור חגורת בטיחות במכונית"

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק צילם סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בזמן נסיעה, כשאינו חוגר את חגורת הבטיחות. היום (חמישי) התנצל וטען כי הייתה זו "טעות קצרה בשיפוט". דוברו של ראש הממשלה, הסביר כי סונאק הסיר את חגורת הבטיחות שלו לטובת הצילום, אך מבין כי הייתה זו טעות והוא מתנצל על כך. "ראש הממשלה מאמין שכולם צריכים לחגור חגורת בטיחות", אמר.

בבריטניה, קנס על אי חגירת חגורת בטיחות בזמן נסיעה יכול להגיע עד ל-500 פאונד. בסרטון שצילם סונק, נראים מבעד לחלונו אופנועי משטרה מלווים את המכונית, מה שהעלה את הביקורת גם על האכיפה.

רישי סונאק, שר האוצר הבריטי. רויטרס
"ראש הממשלה מאמין שכולם צריכים לחגור חגורת בטיחות". רישי סונאק, ראש ממשלת בריטניה/רויטרס

סונאק, ספג לאחרונה ביקורת נוספת, על שטס לבלקבול שבמערב המדינה לטובת סיור קידום סיוע ממשלתי באזורים מוחלשים - במטוס של חיל האוויר הבריטי במימון משלמי המיסים, כשיכל במקום זאת לנסוע ברכבת. אז, הסביר זאת בכך שחסכון הזמן אפשר לו לעשות יותר באותו היום.

"רישי סונאק לא יודע איך לנהל את חגורת הבטיחות, כרטיס האשראי שלו, שירות הרכבת, הכלכלה, המדינה הזאת", אמרה דוברת הלייבור. "נראה שראש הממשלה מתרגל יותר מדי לטוס במטוסים פרטיים שהוא שכח לחגור חגורת בטיחות במכונית", טענה סגנית המפלגה הליברלית דמוקטית. "העובדה שהוא עובר על חוק יסוד מביכה ולמען האמת מסוכנת", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully