וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבודה נערכים להדחת ברק אם יפסיד

31.12.2000 / 8:59

חברי הכנסת היונים מתכוננים למנוע הקמת ממשלת אחדות ולסכל את מינוי ברק לשר ביטחון בממשלת שרון; עדיין אין הסכמה על המועמד החלופי: בורג, פרס, ביילין או רמון

במפלגת העבודה החלו לאחרונה להיערך לאפשרות שראש הממשלה, אהוד ברק, יפסיד בבחירות הקרובות. היונים במפלכה מתכוננים למנוע הקמת ממשלת אחדות ולסכל את מינוי ברק לשר ביטחון בממשלת שרון.

"אם הוא יפסיד", אומרים בעבודה, "נפעל לכינוס המפלגה כדי להעביר שם החלטה נגד הכניסה לממשלת אחדות". בהמשך יתבקש המרכז לקבוע מועד לפריימריס על ראשות המפלגה, כדי שהמפלגה תוכל להערך לבחירות כלליות שעשויות להתקיים כבר בשנה הבאה, אם ממשלת שרון לא תשרוד.

לבכירים במפלגה, המזוהים כיונים, ברור כי ברק נהנה מתמיכה רחבה במרכז ומודים כי ייתכן מאוד שהמרכז יתמוך בממשלת אחדות. לפי שעה אין עדיין הסכמה על המועמד החלופי - אברהם בורג, שמעון פרס, יוסי ביילין או חיים רמון. בעבודה מקווים שמרכז הליכוד יעשה עבורם את העבודה וימנע הקמת ממשלת אחדות.

בתוך כך נמשכים הדיברוים במפלגת העבודה על הדחת ברק עוד לפני הבחירות. לדעת בכירים במפלגה, רואים כי הפער בסקרים לא יצטמצם משמעותית במהלך שלושת השבועות הקרובים, ולכן יש להפעיל לחץ על ברק להתפטר למען מועמד אחר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully