וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה בבית המשפט בחיפה: שני עבריינים דקרו עציר יריב במרתף

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 19:31

העציר שהותקף בן ה-26 פונה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם. במשטרה בודקים איך שני החשודים הצליחו להכניס סכין לתוך המתחם, שבעזרתה פגעו בצעיר. שב"ס: נסיבות האירוע בבדיקה

בווידאו: אותר חשוד באיומים בתקיפה נגד נהג בבני ברק/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אירוע חריג התרחש אמש (שלישי) במרתף בית המשפט בחיפה, בקומת תאי המעצר של האסירים המובאים לניהול ההליכים כנגדם. שני עצירים תקפו עציר אחר, פצעו אותו בפניו והוא פונה כשהוא שותת דם לטיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.

שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו הגיעו למקום תוך זמן קצר, החלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות ומתוכן עלה כי אחד מהשניים, שמעון אבוחצירה בן ה-41 מטירת כרמל שהובא על ידי יחידת נחשון מכלא צלמון ואליהו איסקוב-מערוף בן ה-27 מנהריה שהובא על ידי היחידה מכלא שיטה, הסליק ככל הנראה בגופו סכין מאולתרת. השניים תקפו בעזרת הסכין את העציר האחר, גבר בן 26, מי שיש להם יריבות עמו, לכאורה בגין אירוע התנכלות לגבר מארגון עמו הם מזוהים.

אבוחצירה ואיסקוב נאשמים כי בינואר שנה שעברה הם מילכדו במטען נפץ את מכונית הקאדילק של אשתו של העבריין נועם נפתלי סמוך לבית בטירת כרמל. המשטרה עצרה אותם זמן קצר לאחר מכן, לא הרחק משם. שוטרים ניטרלו את המטען ולא גרם לנזק או לנפגעים, והשניים עצורים מאז.

המשטרה עצרה 55 חשודים במעורבות בקטטות בכפר מנדא, 25 בפברואר 2021. דוברות משטרת ישראל
עצורים/דוברות משטרת ישראל

אתמול, בבית המשפט המחוזי בחיפה, התקיים דיון הוכחות נוסף בתיק. האירוע של אמש התרחש לאחר שהורדו לתאי המעצר שבמרתף מאולמו של השופט מוחמד עלי שבקומה השישית. כנגד העציר שהותקף ושבעה אחרים, הוגש בחודש יוני כתב אישום בגין קשירת קשר לרצח, כנקמה על ניסיון החיסול של העבריין שי קובס, בפיצוץ מכוניתו בקרית חיים, במרץ אשתקד.

דיון בעניינם היה אמור להתקיים אתמול, אולם אז הודיע התובע, עו"ד בני פסקל מפרקליטות מחוז חיפה לשופט ארז פורת כי הנאשם המיוצג על ידי עו"ד זהר ארבל, "נפצע במהלך כליאתו", כי "יחידת נחשון מקיימת כעת תחקירים" והתובע מסר כי "לא ניתן בכלל להעלות את הנאשמים לאולם". הדיון נדחה לשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

גורמים המכירים את נהלי העברת העצירים אמרו לוואלה! כי לכאורה מדובר בשני כשלים של שב"ס, האחד שהושמו באותו תא עם עציר מחבורה עבריינית יריבה, והשני שהצליחו לעבור את כל הבידוקים ובכל זאת תחת אפם של אנשי "נחשון" הם הצליחו להבריח סכין לבית המשפט, שייתכן שאף היה בחזקתם באולמו של השופט. אבוחצירה ואיסקוב נעצרו, הועברו לחקירה בתחנת חיפה ובסיומה נכלאו.

היום, שוב הובאו להיכל המשפט, והפעם בשל התקיפה. בהסכמת סנגורם, עו"ד תומר נווה להמלצת השופט אחסאן חלבי, ובהתחשב בכך שהם ממילא במעצר בתיק האחר אותו הם מנהלים, האריך השופט חלבי את מעצרם בחמישה ימים, עד יום ראשון הבא.

משב"ס נמסר כי "נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה ובחקירה משטרתית ולכן לא נוכל להתייחס נושא בשלב זה". עו"ד תומר נווה אמר לוואלה בהתייחסות כי "החקירה רק בראשיתה".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully