וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד לוי חוצה את הקווים: יופיע בטקס פתיחת מערכת הבחירות של הליכוד

31.12.2000 / 9:06

יו"ר תנועת גשר, חלק ממפלגת ישראל אחת, יגיע לטקס ויביע תמיכה במועמדותו של שרון לראשות הממשלה; מאמצים להחזיר לשורות המפלגה גם את רוני מילוא ודן מרידור, ממפלגת המרכז

מועמד הליכוד לראשות הממשלה, אריאל שרון, סיכם בסוף השבוע עם ח"כ דוד לוי, על כך שיו"ר גשר יופיע בטקס פתיחת מערכת הבחירות של הליכוד. הטקס ייערך בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים, אותו המקום שבו התייצב לוי בבחירות הקודמות כדי להביע את תמיכתו באהוד ברק.

"ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי מגעים מתנהלים גם בין הליכוד וחברי מפלגת המרכז, רוני מילוא ודן מרידור, כדי שיגיעו לטקס. בליכוד מתאמצים להחזיר את מילוא ומרידור לשורות המפלגה, לאחר שהשניים כבר הצהירו שלט יתמכו בהסכם עם הפלסטינים.

כל ראשי מפלגות האופוזיציה אמורים להשתתף בטקס, ולהביע את תמיכתם במועמדותו של שרון. אגב, את הטקס מפיק חיים סלוצקי, שבפעם הקודמת הפיק את טקס פתיחת מערכת הבחירות של אהוד ברק.

כתבנו אסף לוי מוסיף: בישיבת ראשי סיעות האופוזיציה היום במצודת זאב, השתתף גם דוד לוי שאמר: "באתי כדי לתת כתף, אני חושב שזו הבחירה הנכונה היום". על פיגוע הירי הבוקר סמוך לעופרה אמר לוי: "איש לא שיער שבשם השלום נגיע למצב שבו אזרחינו נרצחים. אותם המרצחים זוכים ללגיטימציה, דהיינו אפשר לשבת ולשוחח איתם. המוראל בעם ממש בהדרדרות. יש אנשים מכל השכבות ששואלים מה יהיה".

על השותפות עם ישראל אחת אמר: "הבסיס עליו קמה השותפות הופר ורוסק על ידי העבודה ובראשה ברק, כאשר המדינה על פי תהום. לא הכיסא מחזיק אותי, כאשר קראתי לתמוך בשרון זה היה עוד לפני שנפגשנו, מתוך מחוייבות לאומית".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully