וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 נעצרו בחשד להפצה וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליארדים

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 23:46

שוטרי היחידה לאכיפה כלכלית בלהב 433 פשטו לפנות בוקר על בתיהם ומשרדיהם של החשודים, שם תפסו רכבי יוקרה, תכשיטים יקרי ערך וכסף מזומן בשווי המוערך במיליוני שקלים. חלק ממערך ההפצה והקיזוז התקיים בשיתוף עובד רשות המסים

בווידאו: 18 עצורים בחשד להפצת חשבוניות פיקטיביות בשווי מיליארדים/צילום: דוברות משטרה

18 בני אדם נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שניהלו מערך ענף של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות, בהיקף של מיליארדים. חלק ממערך ההפצה והקיזוז התקיים בעקבות מרמה, הפרת אמונים ושוחד שביצע עובד רשות המיסים, כשמרבית כספי העבירה נפרטו בצ'יינג' שהיה שותף, לפי החשד, לביצוע עבירות של הלבנת הון.

היחידה לאכיפה כלכלית (היאל"כ) בלהב 433 ניהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומשותפת, יחד עם יחידת חקירות מכס ומע"מ ויחידת יהלום ברשות המסים ומשטרת מחוז ירושלים, בחשד כי עובד ברשות המיסים מהצפון ביצע שינוי סיווג לענף דלק לחברות בעלות דוחות אפס, והפיק מסמך המתאר את אחוז פטור ניכוי מס במקור. כל זאת, בסמיכות זמנים וללא בקשה מבעלי החברה הלגיטימיים. החקירה לוותה על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

רכבי יוקרה שהוחרמו מחשודים בהפצת חשבוניות פיקטיביות בשווי מיליארדים, 17 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
רכב יוקרה שהוחרם מהחשודים/דוברות משטרת ישראל
רכבי יוקרה שהוחרמו מחשודים בהפצת חשבוניות פיקטיביות בשווי מיליארדים, 17 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
רכב יוקרה שהוחרם מהחשודים/דוברות משטרת ישראל

לפנות בוקר פשטו שוטרי היחידה, ביחד עם הגורמים האזרחיים על בתיהם ומשרדיהם של החשודים, מכל רחבי הארץ. במהלך החיפושים נתפסו רכבי יוקרה, נדל"ן, תכשיטים יקרי ערך וכסף מזומן בשווי המוערך במיליוני שקלים.

החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידה. בסיומה ובהתאם לממצאיה, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בהתאמה בבית משפט השלום בראשו לציון ובית משפט השלום בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully