וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט הסתיים באסון: ילדה בת 4 רכבה על קורקינט, נפלה לכביש ונפגעה מאוטובוס

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 20:17

לפי תיעוד האירוע, הילדה רכבה על קורקינט ללא השגחה של מבוגר. האוטובוס הגיע שניות ספורות לפני שהילדה התנגשה בו. עוברת אורח שנכחה במקום הבחינה במתרחש והרימה את הילדה, שנשכבה על הכביש. הילדה סבלה מפגיעה בראשה, וקיבלה טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק

בווידאו:ילדה על קורקינט נפגעה מאוטובוס, ירושלים, 17 בינואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ילדה בת 4 רכבה היום (שלישי) על קורקינט ברחוב בירושלים, נפלה לכביש - ונפגעה מאוטובוס, שהגיע שניות ספורות לפני שהילדה התנגשה בו. לפי התיעוד, הילדה רכבה ללא השגחת מבוגר. עוברת אורח שנכחה במקום הבחינה במתרחש והרימה את הילדה, שנשכבה על הכביש. הילדה פונתה לקבלת טיפול רפואי, וכעת מצבה מוגדר קל.

האירוע התרחש ברחוב עלי הכהן, בשכונה חרדית בצפון ירושלים. צוותי רפואה של איחוד הצלה מחוז ירושלים הוזעקו למקום והעניקו סיוע ראשוני לילדה. תחילה מצבה הוגדר בינוני, אך היא טופלה בבית החולים שערי צדק בעיר. "הענקתי לילדה סיוע ראשוני בזירת התאונה", סיפר אברהם פוגל, חובש איחוד הצלה.

הערשי לוקר, מתנדב צוות הצלה של מד"א, הוסיף כי הילדה סבלה מחבלת ראש קשה. "בסיוע פרמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות, כשלאחר מכן צוות אט"ן של מד"א פינה אותה לחדר טראומה בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully