וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "קיבלנו אישור נוסף לכך שמנגיסטו חי, האחריות לגורלו - כולה על חמאס"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 18:47

זאת, טען בסיומו של ביקור שביצע ראש הממשלה בבסיס שב"כ ביהודה ושומרון, במסגרתו קיבל סקירה מודיעינית ומבצעית על פעילות היחידה בכלל הגזרות. "ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו ושאר שבויינו ונעדרינו. מדובר באדם צעיר שאינו בקו הבריאות"

בווידאו: חמאס מפרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) במרחב שומרון של שירות הביטחון הכללי. במסגרת הביקור, שביצע יחד עם ראש השב"כ רונן בר קיבל נתניהו סקירה מודיעינית ומבצעית רחבה על פעילות היחידה בכלל הגזרות - ובדגש על הפעולות לסיכול טרור.

בדיון שבוצע במקום ובהמשך לנתונים שעלו, ציין ראש הממשלה נתניהו כי צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ממנו יצאו פיגועים. עוד הוסיף כי "מול טרור רצחני נציב אגרוף ברזל. נדע להגיע אליהם בכל זמן ובכל מקום".

אברה מנגיסטו. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
נתניהו: "האחריות לגורלו - כולה על חמאס"/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתום הביקור, התייחס נתניהו לסרטון שפורסם אמש על ידי חמאס - ובו מסר ראשון של אברה מנגיסטו מהשבי. "ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו ושאר שבויינו ונעדרינו", אמר. "אתמול קיבלנו אישור נוסף למה שידענו כל הזמן - אברה חי. מדובר באדם צעיר שאינו בקו הבריאות".

את דבריו חתם באמירה על האחריות לגורלו של מנגיסטו. "מדובר באדם צעיר, שאינו בקו הבריאות", אמר. "האחריות לגורלו - רובצת כולה על חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully