וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון משנה כיוון: מסיר התנגדותו ל"חוק טל"

31.12.2000 / 8:46

בפגישה עם נציגי החרדים הודיע אריאל שרון שיתמוך בהארכת הפטור מגיוס לחרדים; שרון, שהתנגד בעבר לחוק טל, המציע פטור מלא לחרדים, טוען: זה לא בגלל הבחירות הקרובות

מועמד הליכוד לראשות הממשלה, אריאל שרון, נפגש שלשום עם נציגי החרדים ואמר כי יתמוך בהארכת הפטור מגיוס חרדים בארבעה חודשים נוספים. בפגישה נכחו בין היתר גם יו"ר ש"ס, אלי ישי, ראש עיריית בני ברק ונציג החרדים לוועדת טל, הרב מרדכי קרליץ.

"ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי שרון הציע שכל תלמיד ישיבה, שיגיע לגיל 26 ולא ירצה להמשיך את לימודיו בישיבה, יקבל פטור מלא מהצבא ויוכל להשתלב במעגל העבודה. שרון התנגד בעבר ל"חוק טל" שהציע פיתרון דומה לסוגיית גיוס החרדים.

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ רובי ריבלין, שהשתתף בפגישה אמר: "התחייבנו שאם אריק ייבחר לראשות הממשלה, אנו ניכנס מיד להליך של חקיקה להסדרת הפטור לבני הישיבות בצורה חוקית". בש"ס טוענים ששרון התחייב להאריך את הפטור אם ייבחר לראשות הממשלה, אולם שרון אמר אתמול: "אין ולא יהיה מסמך שמתנה דבר כלשהו בקבלת תמיכת החרדים בי".

ראש הממשלה אהוד ברק, שתמך בחוק טל, אמר אתמול שיטיל משמעת סיעתית על מפלגת העבודה בהצבעה מחר, כדי שתצביע נגד הארכת הפטור. לדברי חברי תנועת "התעוררות", הפועלים נגד הפטור מגיוס לחרדים, ונפגשו אתמול עם ברק, הוא אמר להם שהתמיכה שלו בחוק היתה טעות, ונעשתה מאילוצים קואליציוניים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully