וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרה 65 פעמים: מאסר עולם לאישה שרצחה את בעלה

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 22:17

האישה בת ה-58 חיכתה שבעלה הנכה יהיה לבד, ודקרה אותו למוות בעת שהתארגן לעבודה: "המשיכה למרות תחנוניו". בית המשפט המחוזי חיפה קבע גם כי היא תפצה את הילדים וקרובי משפחה נוספים בסכום המקסימלי של 258 אלף שקלים

הארכת מעצר כנגד תושבת טירת כרמל בת 53 בגין רצח בן זוגה, מחוזי חיפה 5 פברואר 2018. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
"לא הפסיקה גם כשביקש". האישה שרצחה את בעלה/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

בית המשפט המחוזי חיפה גזר היום (שלישי) מאסר עולם על אישה בת 58 שרצחה את בעלה בן ה-66 לפני כחמש שנים. על פי כתב האישום, האישה דקרה את בעלה הנכה 65 פעמים, בעת שהתארגן לצאת לעבודה.

"היא דקרה אותו בפניו, בצווארו, בבטנו, בחזהו ובגבו בכוונה לגרום למותו", נכתב בכתב האישום. "תחילה דקרה אותו באמצעות סכין לחיתוך ירקות שנטלה לידיה מהמטבח, ובהבחינה כי להבה של זו התעקם עקב הדקירות, ניגשה למטבח, נטלה סכין בשר, שבה אליו והמשיכה לדקור אותו".

חשד לרצח בטירת הכרמל, 14 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"דקרה 65 פעמים". זירת הרצח/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

לפי כתב האישום היא המשיכה במעשה חרף תחנוניו של בעלה, שביקש ממנה להזעיק אמבולנס. הרכב בית המשפט בראשות השופטת דיאנה סלע קבע כי היא גם תפצה את הילדים וקרובי משפחה נוספים בסכום המקסימלי של 258 אלף שקלים.

לאחר הרצח, סיפרו השכנים כי לזוג "היו בעיות". השניים חיו יחדיו במשך שנים ארוכות והיו להם חמישה ילדים. שניים משותפים שהתגוררו איתם בבית, בני 21 ו-25, אחד שלה כבן 30 מקשר קודם המתגורר בדרום, ושניים שלו.

"מדובר באישה קשת יום, שהודתה בהזדמנות הראשונה במעשה הנורא שביצעה", נמסר מסנגוריה של הנאשמת גליה גולדברג ובוריס שרמן המייצגים אותה מטעם הסנגוריה הציבורית. "בית המשפט דחה את הטענות שלנו על כך שמעשיה הושפעו ממצבה הנפשי הקשה. אנו מכבדים את פסק הדין אך חולקים עליו, ובכוונתנו לערער לבית המשפט העליון".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully