וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן שכח את שם כלתו של מרטין לותר קינג כששר לה "יום הולדת שמח"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 13:37

16 בינואר נקבע בארצות הברית יום חג לאומי לכבוד מרטין לותר קינג ג'וניור, המציין את הולדתו של המנהיג. ביידן נשא נאום באירוע עם מרטין לותר קינג השלישי, בנו של אייקון שוויון הזכויות, ואשתו אנדראה ווטרס קינג

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שכח את שמה של אשתו של בנו הבכור של מרטין לותר קינג, כששר לכבודה "יום הולדת שמח" במהלך נאום שנשא לכבוד מרטין לותר הבן, כומר בפטיסטי אפרו-אמריקאי, לוחם ואייקון שוויון זכויות השחורים.

16 בינואר נקבע בארצות הברית יום חג לאומי לכבוד מרטין לותר קינג ג'וניור, המציין את הולדתו של המנהיג. ביידן נשא נאום באירוע שאירגנה רשת הפעולה הלאומית של אל שרפטון, בשיתוף פעולה עם מרטין לותר קינג השלישי בן ה-65, בנו של קינג המנוח, ואשתו אנדראה ווטרס קינג.

"מרטין השלישי, אנחנו חוגגים את המורשת של אביך ואמך האהובים. הם עבדו למען הקהילה האהובה. ומזל טוב לאשתך, שלהבנתי יש לה יום הולדת היום?" אמר ביידן. "אם כך, לאשתי יש חוק במשפחתה, כשמדובר בימי הולדת, שרים 'יום הולדת שמח'. אתם מוכנים?" הנשיא הוסיף לפני שפצח בשיר. למרבה המבוכה, הוא שכח את שמה של אנדרה ואמר "יום הולדת שמח, ואלז-דוויט היקרה..."

בני משפחתו של קינג צחקו והניעו ראשיהם למשמע הטעות. ביידן ניסה להציל את עצמו והוסיף: "זה באמת סיוט לציין את גיל 30. אך חייבים להכיר בכך".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully