וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: נעצר האב של התינוק שנופף באקדח באינדיאנה

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 10:52

מצלמת פעמון הדלת בכניסה צילמה את הפעוט לבוש בחיתול משחק עם אקדח ואפילו מושך בהדק. על פי דיווחים, שכן התקשר למשטרה שהגיעה לביתו של שיין אוסובורן, אביו של הפעוט, ועצרה אותו

בווידאו:ילד בן שנתיים תועד עם האקדח של אביו, ארה"ב/אתר רשמי

אב מאינדיאנה בארצות הברית נעצר לאחר שבנו הפעוט צולם בשידור חי בטלוויזיה בסוף השבוע, כשהוא מנופף באקדח, כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית. התמונות של הפעוט מסתובב עם אקדח בידו הובילו לפתיחת חקירה על ידי משטרת העיר ביץ' גרוב.

התמונות פורסמו בתוכנית ""On Patrol: Live שמשודרת בערוץ הכבלים REELZ . מצלמת פעמון הדלת בכניסה צילמה את הפעוט לבוש בחיתול משחק עם אקדח ואפילו מושך בהדק. על פי הדיווחים, שכן התקשר למשטרה שהגיעה לביתו של שיין אוסובורן, אביו של הפעוט.

בזמן שהמצלמות פועלות ובשידור חי, אוסבורן בן ה-45, אמר לשוטרים כי הוא חולה, ולכך ישן כשבנו עזב את הדירה עם האקדח. לדבריו, לא היה לו אקדח בדירה בשל עברות פליליות שביצע בעבר, על פי דיווח תחנת הרדיו WTHR. "אין לי אקדח. מעולם לא הכנסתי אקדח לבית הזה. אם יש כאן אקדח, הוא של בן דודי". אקדח נמצא לאחר מכן במגירת שולחן כשהוא טעון ב-15 כדורים.

שיין אוסבורן, אבא של תינוק עם אקדח בארצות הברית. טוויטר, אתר רשמי
שיין אוסבורן האבא/אתר רשמי, טוויטר
תינוק עם אקדח בארצות הברית. טוויטר, אתר רשמי
התינוק עם אקדח במסדרון/אתר רשמי, טוויטר

האב נראה בתוכנית הטלוויזיה כשהוא נלקח מהדירה באזיקים, על פי Fox 59. "לא ייאמן שזה מה שאנחנו רואים כעת", אמר סגן מפקד המשטרה רוברט מרקורי ל- WTHR. "ראיתי את התוכנית יום לאחר מכן ואף שידעתי מה עומד לקרות, צפיתי בווידאו ופחדתי. אני לא יודע איך אפשר לצפות בסרטון כזה, הורים או לא הורים, ולא להזדעזע".

השכן שהתקשר למשטרה אמר כי התינוק חזר ואמר "פיו, פיו, פיו, פיו". הוא הוסיף כי "הוא עמד באמצע המסדרון והחזיק את האקדח וחשבתי...זה אקדח אמיתי. אני מוכר אקדחים למחייתי כך שאני יודע כיצד אקדח אמיתי נראה".

כתב אישום בגין הזנחה צפוי להיות מוגש נגד האב, ואולי כתבי אישום נוספים משום שיש לו רקע פלילי. התינוק נמצא עם אמו כעת, שהתעקשה שלמרות הכל, אוסבורן הוא אבא טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully