וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 30 נדקר בנתניה: החשודה - בתה של זוגתו

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 22:31

הגבר נדקר ברחוב דב הוז, ופונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים לניאדו שבעיר להמשך טיפול רפואי. המשטרה עצרה את ביתו החורגת של הפצוע, אישה בשנות ה-30 לחייה, ולקחה אותה לחקירה. לחשודה, אם ל-6 ילדים, אין עבר פלילי, וככל הנראה דקרה את בן זוגה של אמה בעת ויכוח

גבר כבן 30 נדקר היום (ראשון) ונפצע באורח קשה בקטטה ברחוב דב הוז שבנתניה. ביתו החורגת של הפצוע, אישה בשנות השלושים לחייה, נעצרה בחשד לביצוע המעשה. ככל הנראה, הדקירה אירעה בעקבות ויכוח בין הקורבן לבת זוגתו. בתה נכחה בעת הריב - והחליטה לדקור את בן הזוג של האם.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לגבר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים לניאדו שבעיר. מבית החולים נמסר כי הגבר מטופל כעת בחדר הלם, ועובד סדרת בדיקות וטיפולים מצילי חיים.

המשטרה עצרה היום את בתה של זוגתו של הפצוע, בחשד לדקירת תושב העיר ופציעתו. החשודה, אם לשישה ילדים ללא עבר פלילי, נלקחה לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, וכעת בוחנת המשטרה את הבאתה מחר לדיון בבית משפט. הנסיבות והרקע למקרה נמצאים בבדיקה.

גבר נדקר על ידי ביתה של זוגתו בנתניה. 15 לינואר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת אירוע הדקירה, נתניה/דוברות משטרת ישראל

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו", סיפר חובש פיליפ נובחוב שנכח באירוע, "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות, הרדמנו והנשמנו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
החשודה נלקחה לחקירה בתחנת המשטרה בעיר/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, נדקר למוות אטרסאו צקולה בן ה-36, במהלך קטטה ברחוב שדרות חן שבקריית ביאליק. צקולה, תושב העיר, לא היה מוכר למשטרה. נפתחה חקירה בחשד לרצח.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לצקולה טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. אולם, במהלך הלילה נקבע מותו בבית החולים. כמו כן, הוענק טיפול רפואי לפצוע נוסף באירוע, גבר כבן-40 במצב קשה, שפונה גם הוא לבית החולים רמב"ם.

  • עוד באותו נושא:
  • קטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully