וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: "המבצע הצבאי המיוחד מתנהל במגמה חיובית"

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 16:21

משרד ההגנה הרוסי אמר כי כוחותיו שיגרו שורה של מתקפות טילים אתמול נגד הצבא האוקראיני ואתרי תשתיות. לפחות 21 בני אדם נהרגו במתקפה על בניין מגורים בעיר דנייפר במזרח אוקראינה

בווידאו: אוקראינה: בניין מגורים בדנייפר הופצץ על ידי הרוסים/רויטרס

משרד ההגנה הרוסי אמר היום (ראשון) כי כוחותיו שיגרו שורה של מתקפות טילים אתמול נגד הצבא האוקראיני ואתרי תשתיות. לפחות 21 בני אדם נהרגו במתקפה על בניין מגורים בעיר דנייפר אתמול בערב, על פי הרשויות האוקראיניות.

רוסיה גם אמרה כי כוחותיה מתקדמים לקראת העיר בחמוט במחוז דונייצק, שהיתה מוקד למתקפות במשך חודשים. המתקפות בשבת על דנייפר הגיעו כמה ימים לאחר שרוסיה דיווחה על שינוי בהנהגה הצבאית שלה ואמרה כי תמשיך באסטרטגיה של תקיפת תשתיות באוקראינה.

מתקפת טילים על בניין מגורים בדנייפר, אוקראינה. רויטרס
בניין מגורים לאחר מתקפת טילים רוסית/רויטרס
בניין מגורים הותקף בדנייפר באוקראינה. רויטרס
בניין מגורים לאחר מתקפת טילים רוסית/רויטרס
בניין מגורים הותקף בדנייפר באוקראינה. רויטרס
אחרי מתקפת הטילים הרוסית/רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי ה"מבצע הצבאי המיוחד" שלו באוקראינה מתנהל באופן חיובי וכי הוא מקווה שהחיילים הרוסים ישיגו הישגים נוספים לאחר הכיבוש של העיר סולדאר בשבוע שעבר. "הדינמיקה היא חיובית", אמר פוטין לערוץ הטלוויזיה "רוסיה 1". "הכל מתקדם בהתאם למסגרת התוכנית של משרד ההגנה והמטכ"ל. אני מקווה שהלוחמים שלנו ישמחו אותנו בעוד הישגים בלחימה", הוסיף פוטין.

הנשיא הרוסי התייחס גם למצב הכלכלי של המדינה, בעקבות הסנקציות שהוטלו עליה על ידי המערב. "המצב הכלכלי יציב. טוב יותר מכפי שאויבינו צפוף אך גם מכפי שאנחנו צפינו. האבטלה נמצאת בשפל היסטורי. האינפלציה נמוכה מהצפוי ויש מגמה של ירידה". הכלכלה הרוסית התכווצה ב-2022 פחות מהצפוי. ב-2023 היא צפויה להתכווץ ב-0.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully