וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בשטחים: שני מחבלים ירו לעבר כוח צה"ל ליד ג'נין - וחוסלו

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 9:33

במהלך פעילות מבצעית נפתחה אש מרכב חולף לעבר לוחמים, שהשיבו בירי. המפגעים שנהרגו היו פעילית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי. מתחילת החודש חוסלו עד כה 10 מחבלים ביהודה ושומרון

פיצוץ מטען בג'נין/מערכת וואלה

במהלך פעילות מבצעית של צה"ל בכפר ג'בע סמוך לג'נין, שני מחבלים פתחו באש מרכב חולף לעבר הלוחמים. החיילים השיבו בירי, וחיסלו את שני המפגעים. השניים היו פעילים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בג'נין. מדובר בחיסול העשירי של מחבלים ביהודה ושומרון מתחילת החודש.

מוקדם יותר השבוע נפצע בינוני גבר כבן 30 בפיגוע דקירה בחוות יהודה ליד התנחלות אשתמוע שמדרום להר חברון. המחבל נוטרל בזירה. מחקירת האירוע עלה כי לאחר שהגבר, אלישע נחום, הותקף ונדקר בפלג גופו העליון, הוא פתח בירי ונטרל את המחבל. בהמשך הגיעו למקום חובשים ופרמדיקים של מד"א, והעניקו לו טיפול רפואי, ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

חיילים במהלך פעילות מבצעית באיו"ש. דובר צה"ל
חייל בפעילות מבצעית ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

אשתו של הפצוע סיפרה כי "המחבל היה בכניסה לבית שלנו, ובמקרה לא הייתי שם עם הילדים. אלישיב צעק לו: 'מי זה, מי זה', והערבי ענה: 'אני רק באתי לשתות מים'. הוא התקרב אליו ואז הוא הוציא את הסכין". לדבריה, אדם אחר הוא שהבחין בנעשה, והוציא אקדח וירה במחבל. "בעלי דיבר איתי, הוא היה בהכרה. המחבל פגע בו בראש, בצוואר ובעורף. זה היה נס מטורף שהחבר היה שם באותו זמן, ושהילדים לא היו בבית".

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע ישוב כשהוא בהכרה מלאה וסבל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון", סיפר פראמדיק מד"א אלישיב אמתי מהזירה. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. המחבל נוטרל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully