וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפר בלום לא מעכלים את אובדן 3 הנערים בתאונה: "לא נתפס, ילדים שהם בשר מבשרנו"

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 12:34

אורי מלול, דניאל פורת ואריאל שטרן, כולם רק בני 17, נהרגו בתאונה כששבו מבילוי משותף. במשפחותיהם מספרים בכאב על קבלת הבשורה המרה על מותם, וביישוב הקהילה המגובשת מתגייסת לעזור. הלוויותיהם של שניים מהם יתקיימו בצהריים בבית העלמין של היישוב. "אירוע בלתי נתפס"

אורי, אריאל ודניאל נהרגו בהתנגשות חזיתית באצבע הגליל/באדיבות המצולמים

הלם וצער עמוק בכפר בלום בעקבות מותם של שלושת הנערים, בני המקום, אורי מלול, דניאל פורת ואריאל שטרן, במהלך הלילה (שישי) בתאונה ליד בית הלל. "אירוע בלתי נתפס, ילדים שהם בשר מבשרנו", אמר תומר קובי, מנהל אגודה קהילתית של היישוב, "אנחנו קהילה חזקה, כולם מתגייסים לעזור".

שלושת הנערים, כולם בני 17, נהרגו במהלך הלילה בתאונת דרכים קשה סמוך לבית הלל בגליל. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים, בני 35 ו-43. ככל הנראה רכביהם של הנערים והרכב הנוסף התנגשו חזיתית לאחר שאחד מהם סטה מסיבה לא ברורה לנתיב הנגדי. הנערים שבו מבילוי בבית קפה.

דניאלה פורת פנסו, דודתו של דניאל פורת, סיפרה כי שמעה על התאונה הבוקר ממנהלת שירותים חברתיים של המועצה המקומית. "היא אמרה לי שאני צריכה לנסוע לכפר בלום, שהיתה תאונה ודניאל נהרג. בנסיעה חשבתי על כל התסריטים ומה שיהיה שנה קדימה", אמרה. לדבריה, אחיה עמירם, אביו של דניאל, מת לפני שש שנים. "אנחנו נורא מתורגלים במשפחה. איבדנו הרבה. ואני שואלת למה. כולנו שואלים למה. זו מן זעקה לשמיים של 'מה עוד יהיה?'". דניאל היא האח הבכור במשפחתו, ולו עוד אחות ושני אחים.

אורי מלול. באדיבות המשפחה
אורי מלול/באדיבות המשפחה
אריאל שטרן. באדיבות המשפחה
אריאל שטרן/באדיבות המשפחה
דניאל פורת. באדיבות המשפחה
דניאל פורת/באדיבות המשפחה

אריאל שטרן גם הוא בכור לאח ואחות שצעירים ממנו. הלווייתו תצא בשעה 14:30 בצהריים. "זה אסון כבד", סיפר יוסי שטרן, חבר של משפחת שטרן. "ברמה האישית אני מכיר את המשפחה ואת אריאל - כשהיה קטן והוריו היו נוסעים, הייתי שומר עליו. הוא היה בחור למופת, אהב לעזור, רוחש כבוד. אני לא הורה שלו אבל היתה לי סמכות הורית כלפיו", שיתף בצער.

הנער השלישי, אורי מלול, היה אח אמצעי ולו אחות גדולה ואח קטן. הלוויתו תקיים בשעה 13:00 בצהריים.

זירת התאונה באצבע הגליל. 13 בינואר 2023. אלי אשכנזי
זירת התאונה, הבוקר/אלי אשכנזי

"זה בוקר מאוד מאוד קשה לגליל העליון", סיפר גיורא זלץ, ראש המועצה. "אלו מעגלים מאוד רחבים, של משפחות וחברים. אלו בתי ספר משותפים. מדובר באירוע גדול מאוד שאנחנו מנסים לעכל ולנהל אותו. כפר בלום זה קיבוץ חזק וכולנו מחוברים ונמשיך ללוות את המשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully