וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לטראק: מזוודה שהלכה לאיבוד הוחזרה כעבור ארבע שנים, אחרי סיבוב בהונדורס

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 6:20

חברת התעופה "יונייטד איירליינס" איבדה את המזוודה של אפריל גאווין מאורגון בשנת 2018. בשבוע שעבר היא קיבלה לפתע טלפון המודיע לה שהמזוודה בדרכה אליה. גאווין צלמה בטיקטוק את תהליך פתיחת המזוודה, שהייתה חדשה והתבלתה עם השנים, ובדקה את תוכנה מול הצופים

סבלים אוסטרליים משליכים בכוח מזוודות נוסעים/צילום: rexross79

אישה מאורגון, שאיבדה את מזוודתה בטיסה לפני ארבע שנים, קיבלה בשבוע שעבר בחזרה את המטען האבוד, לאחר מסע שערכה המזוודה בדרום אמריקה. האישה, אפריל גאווין, חלקה את סיפורה ברשת החברתית טיקטוק, שבה היא סיפרה כי בשנת 2018 היא יצאה לנסיעת עסקים לשיקגו, מביתה שבאורגון. "בדרך חזרה", סיפרה גאווין, "יונייטד איירליינס איבדה את המטען שלי. ניסיתי לקבל אותו בחזרה במשך חודשים והם לא הצליחו למצוא אותו".

לפני שבוע, היא אמרה, היא קיבלה לפתע טלפון מטקסס שאומר שהמזוודה שלה נמצאה. "הייתי מבולבלת, הם שאלו אם איבדתי מזוודה ועניתי 'כן, לפני ארבע שנים'. הם מצאו אותה. היא היתה בהונדורס, ומי יודע איפה עוד".

מזוודה שנמצאה ארבע שנים אחרי שאבדה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אפריל גאווין עם האבדה שהושבה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון תיעדה גאווין את עצמה פותחת את המזוודה בפעם הראשונה כדי לגלות מה יש בתוכה. "אני לא יודעת אם יש בפנים מזון. יש לי פוביה נוראית מחרקים, אז שמתי אותה במרפסת במשך שבוע, בתקווה שאם יש שם חרקים, הם ימותו".

המזוודה, שהייתה חדשה לחלוטין לדבריה, התבלתה בינתיים. כאשר פתחה גאווין את הרוכסן, התגלתה לעיני הצופים בסרטון מזוודה מלאה על גדותיה, עם בגדים, מייבש שיער, מסרק, מטען למחשב, עגילים, מחברות מלאות ברשימות ומשקפיים. "זה כמו חג המולד", אמרה גאווין.

גאווין גילתה שהיא ביקרה בסניף של ויקטוריה סיקרט בשיקאגו וקנתה שם מזכרות לבנותיה. בנוסף, היא מצאה במזוודה ערכה של שמנים ארומטיים. "אף אחד לא לקח שום דבר", היא הודיעה לצופי הסרטון. חלק מהבגדים היו עדיין עם תגיות הרכישה. סיבת ההיעלמות, כנראה, הייתה סריקה לא טובה של הברקוד בתווית שהוצמדה למזוודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully