וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: התעצבן על הצוות - דרס את דלתות המלון והרס את הלובי

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 11:13

לדברי המשטרה המקומית, התקרית קרתה ביום שלישי בצהריים בבית מלון בשנגחאי. הנהג הוא גבר בן 28 בשם צ'ן, שהתעמת עם צוות המלון לגבי אובדן המחשב הנייד שלו במהלך שהייתו במלון

אורח לא מרוצה החליט להיכנס עם מכונית הספורט שלו ללובי של בית מלון בסין, והותיר שובל של הרס אחריו משום שלטענתו, צוות המלון איבד את המחשב הנייד שלו.

בסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות, נראית מכונית ספורט לבנה מנפצת את דלתות הכניסה מזכוכית של המלון במרכז שנגחאי ועוקרת אותן ממקומן, נוסעת לאחור ואז פורצת לתוך הלובי ודורסת את מה שנקרה בדרכה.

המכונית, בעלת גג נפתח, המשיכה לנסוע מסביב לאולם להשתאותם של האורחים, כשאחד מהם אמר: "הוא השתגע".

לדברי המשטרה המקומית, התקרית קרתה ביום שלישי בצהריים, והנהג הוא גבר בן 28 בשם צ'ן, שהתעמת עם צוות המלון לגבי אובדן המחשב הנייד שלו במהלך שהייתו במלון.

איש לא נפגע בתקרית, נאמר בהצהרה של המשטרה, והנהג נעצר. צוות המלון אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP, כי המחשב הנייד נגנב ונמצא לאחר מכן מחוץ לבית המלון.

לפני שהחליט לצאת החוצה, הנהג עשה סיבוב נוסף בתוך האולם ודרס שוב מסגרת של דלת לפני שנעצר, עם אורות מהבהבים. עוברי אורח וצוות המלון צעקו על הנהג ודפקו על המכונית בניסיון לשבור את החלון ולקחת בכוח את מפתחות המכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully