וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורת כלבים נחטפה מידיו של אדם על הרצף האוטיסטי בכפר סבא: "הוא נכנס לטראומה"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 11:07

רועי גוילי ישב עם כלבתו ברכב ברחוב ויצמן בעיר, כשלפתע אדם על קורקינט חטף אותה ממנו. משפחתו ביקשה מהעירייה לקבל תיעוד של מצלמות האבטחה כדי למצוא את הכלבה, אך סורבה, ומבקשת את עזרת הציבור באיתור. "רועי קשור אליה מאוד, מי שיודע מה זה אוטיזם - יבין"

בווידאו: שוטרים החזירו את "בלה" (כלבה מסוג שיצו) לבעליה לאחר שנגנבה מחוץ לביתה בשפרעם/דוברות המשטרה

גורת כלבים נחטפה אתמול (רביעי) מידיו של רועי גוילי, גבר בן 40 על הרצף האוטיסטי, ששמר עליה במכונית בה ישב בכפר סבא. לדבריו, האדם שחטף אותה ממנו רכב על קורקינט וברח מהמקום. משפחתו של גוילי פנתה לעירייה ולמשטרה כדי שיפתחו את מצלמות האבטחה במקום, כדי לאתר את החשוד במעשה, אולם בינתיים בקשתם לא נענתה.

"רועי קשור לגורה מאוד, מאז שהגיעה אלינו הוא לא עוזב אותה לדקה, אפילו ישן איתה במיטה שלו", כתבה אחותו לירז בפוסט שהעלתה בפייסבוק. "המצב של אחי גרוע מאז אותה גניבה, ומי שיודע מה זה אוטיזם יודע על מה אני מדברת".

גורת הכלבים שנחטפה מידיו של גבר על הרצף האוטיסטי בכפר סבא, 12 בינואר 2023. באדיבות המשפחה
גורת הכלבים שנחטפה/באדיבות המשפחה

הדס גוילי, אימו של רועי, סיפרה כי המקרה אירע ברחוב ויצמן בעיר, שם הם הסתובבו עם הכלבה עליה היתה רצועה. "נכנסתי לאחת החנויות, ורועי לא רצה להיכנס לחנות אז חיכה בחוץ וישב באוטו עם דלת פתוחה כשהכלבה עליו", אמרה. "כשאני חוזרת מהקניות אני רואה את רועי בלי הגורה, ואז הוא סיפר לי שבחור שעבר שם על קורקינט חטף אותה וברח".

בעקבות זאת הגישה הדס תלונה במשטרה. כמו כן היא ביקשה מהעירייה לפתוח את מצלמות האבטחה ברחוב, אך סורבה. "אמרתי להם שהם שותפים לפשע", אמרה, "זה אבסורד, החוק הזה פשוט עוזרים לגנב".

עוד בוואלה!

סוף טוב: המשטרה הצליחה לאתר את כלבת השיצו שנגנבה בצפון

לכתבה המלאה

"הבן שלי נכנס לטראומה, הוא היה חיוור", אמרה הדס. "כנראה שהחוטף ראה שזה אדם עם צרכים מיוחדים, ופשוט גנב לו אותה". "לאן הגענו? ככה לפגוע באדם חסר ישע", הוסיפה. "את הכלבה קיבלנו מתנה ממישהו לפני שלושה שבועות, שידע שיש לי ילד עם צרכים מיוחדים ושזה עוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully